FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Paypal knop

pompverstuiver
Bezoeker
2 0 0

Hallo

 

Mensen hoe haal je die Paypal knop ook alweer weg.

Onder de knop "aan winkelwagen toevoegen"

 

paypal.JPG

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Klopt! Er zijn nog een paar stappen om te nemen om de knop te verwijderen van de winkelwagen, en hiervoor zullen we toch een verandering moeten maken aan de codering van het thema. Je kunt de onderstaande stappen volgen, of anders kunnen we kijken of er de mogelijkheid is om het aan onze thema-afdeling te vragen. Is het e-mailadres dat je voor de community gebruikt hetzelfde als die verbonden aan je winkel? Zo ja, kan ik je rechtstreeks een mail sturen, en ons thema-ondersteuningsteam een kijkje laten nemen. 

 

Wij Guru's hebben geen training in codering, maar ik wil graag nog een mogelijke oplossing met je delen. Om zelf aan de slag te gaan, raad ik aan eerst [Je thema te dupliceren](https://help.shopify.com/nl/manual/using-themes/managing-themes/duplicating-themes). Zo kun je altijd weer terugdraaien naar een oudere versie als er iets fout gaat met de codering.

 

Hierna kun je de Navigeren naar Online Winkel > Thema's > Acties > Code Bewerken. Zoek  in de themabestanden naar cart-template.liquid en zoek dan (met Ctrl + F / Command + F) op deze pagina naar:

content_for_additional_checkout_buttons

Je zult waarschijnlijk iets vinden dat soortgelijk is aan het onderstaande:

{% if additional_checkout_buttons %}
<div class="additional-checkout-buttons">{{ content_for_additional_checkout_buttons }} </div>
{% endif %}

Dit is de code die verantwoordelijk is voor de weergave van de check-out knop, dus we gaan het verbergen door {% comment %} erboven te plaatsen, en {% endcomment %}eronder. Het resultaat ziet er zo uit:

{% comment %}
{% if additional_checkout_buttons %}
<div class="additional-checkout-buttons">{{ content_for_additional_checkout_buttons }}</div>
{% endif %}
{% endcomment %}

 

Ik hoop dat dit helpt, laat het me weten als je nog hulp nodig hebt. 

 

Groet, Maxime

 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @pompverstuiver

 

Maxime hier van Shopify!

 

Je bedoelt de knop op de productpagina, toch? De manier waarop je deze dynamische check-out knoppen kunt toevoegen en verwijderen is afhankelijk van het thema dat je gebruikt. In het algemeen is het mogelijk om ze uit te schakelen door te navigeren naar: Online winkel > Thema's > Aanpassen > Productpagina's > Productpagina's:

 

dynamischecheckout.png

 

Als deze instelling er niet tussenstaat, zou het kunnen dat je een verouderde versie van het thema gebruikt. In dat geval kun je terecht op ons hulpcentrum om te lezen hoe je de meest recente versie kunt downloaden. Als het hiermee nog steeds niet lukt, dan kan een verandering worden gemaakt aan de codering van het thema om de dynamische check-out knoppen te verwijderen. Hoewel dit een geavanceerde zelfstudie is die niet ondersteund wordt door Shopify, heb je ook de optie om een Shopify Expert in te huren als je zelf niet comfortabel bent met codering. 

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt!

 

Groet, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

pompverstuiver
Bezoeker
2 0 0

Super bedankt! het is weg!!

 

alleen nu staat die nog wel bij mijn winkelwagen winkelwagen.JPG

 

 

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Klopt! Er zijn nog een paar stappen om te nemen om de knop te verwijderen van de winkelwagen, en hiervoor zullen we toch een verandering moeten maken aan de codering van het thema. Je kunt de onderstaande stappen volgen, of anders kunnen we kijken of er de mogelijkheid is om het aan onze thema-afdeling te vragen. Is het e-mailadres dat je voor de community gebruikt hetzelfde als die verbonden aan je winkel? Zo ja, kan ik je rechtstreeks een mail sturen, en ons thema-ondersteuningsteam een kijkje laten nemen. 

 

Wij Guru's hebben geen training in codering, maar ik wil graag nog een mogelijke oplossing met je delen. Om zelf aan de slag te gaan, raad ik aan eerst [Je thema te dupliceren](https://help.shopify.com/nl/manual/using-themes/managing-themes/duplicating-themes). Zo kun je altijd weer terugdraaien naar een oudere versie als er iets fout gaat met de codering.

 

Hierna kun je de Navigeren naar Online Winkel > Thema's > Acties > Code Bewerken. Zoek  in de themabestanden naar cart-template.liquid en zoek dan (met Ctrl + F / Command + F) op deze pagina naar:

content_for_additional_checkout_buttons

Je zult waarschijnlijk iets vinden dat soortgelijk is aan het onderstaande:

{% if additional_checkout_buttons %}
<div class="additional-checkout-buttons">{{ content_for_additional_checkout_buttons }} </div>
{% endif %}

Dit is de code die verantwoordelijk is voor de weergave van de check-out knop, dus we gaan het verbergen door {% comment %} erboven te plaatsen, en {% endcomment %}eronder. Het resultaat ziet er zo uit:

{% comment %}
{% if additional_checkout_buttons %}
<div class="additional-checkout-buttons">{{ content_for_additional_checkout_buttons }}</div>
{% endif %}
{% endcomment %}

 

Ik hoop dat dit helpt, laat het me weten als je nog hulp nodig hebt. 

 

Groet, Maxime

 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

nowvitamins
Toerist
7 0 1

Hallo

Zou dit in 2023 nog moeten werken?

Ik kan namelijk heel dat bestand niet vinden. Cart-template.liquid bestaat bij mij niet.