Liquid, JavaScript, thema's
Is het mogelijk om ons huidige pinapparaat te gebruiken bij Shopify POS? Wij hebben al een pinapparaat van Worldline en willen deze graag blijven gebruiken.
Hey @XanderP!
Hartelijk dank voor het plaatsen van je onderwerp, super leuk dat je geïnteresseerd bent in het gebruiken van ons POS-systeem! Voordat ik je verder help met je vraag nodig ik je uit om een kijkje te nemen naar onze 'Point of Sale' hulpartikel waar je meer kunt lezen over onze POS-abonnementen.
Laten we ons nu even richten op je vraag; Shopify bied op dit moment voor onze Nederlandse / Belgische ondernemers nog een ondersteunde POS-hardware die je vervolgens rechtstreeks via ons kunt aanschaffen. Wel zijn er bepaalde hardware types die compatibel zijn met de Shopify POS-systeem die je als Nederlandse / Belgische ondernemer kunt aanschaffen om deze te koppelen met ons POS-systeem. Ik heb even naar het lijstje gekeken met hardware types en het lijkt er helaas op dat een pinapparaat van Worldline niet tussen de mogelijke hardware staat dat samen kan werken met ons POS-systeem.
Met dat gezegd hebbende nodig ik je uit om een kijkje te nemen naar de Shopify Hardware website waar je een lijst kunt zien met hardware die voor Nederlandse / Belgische ondernemers samen kunnen werken met de Shopify POS-systeem. Daarnaast kun je via deze lijst hier kijken of er in de buurt resellers zijn die deze specifieke producten verkopen, zodat je die kunt gebruiken voor je winkel!
Ons POS Team is altijd hard aan het werk om meer landen toe te voegen waar Shopify hardware gebruikt kan worden. Zodra dit mogelijk is in Nederland / België, wordt je hier zeker van op de hoogte gesteld!
Groeten,
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Hey Jay,
Dankjewel voor de uitgebreide uitleg.
Helaas kan ik minder goed zien welke apparaten wij dan wel kunnen gebruiken. Behalve de Wisepad-3 Terminal. Kan jij mij meer uit leggen over de type pinapparaten en wat de alternatieven zijn.
Graag wil ik meer weten over het POS-systeem van jullie. Moeten wij per se het pro-abonnement hebben om het POS-systeem in de winkel te draaien?
Hey @XanderP!
Jay weer van Shopify!
Het lijkt er inderdaad op de Wisepad 3 momenteel de enige kaartenlezer is die samen werkt met onze POS-systeem voor onze Nederlandse ondernemers. Onze POS-afdeling werkt enorm hard om de beschikbare hardware voor onder andere onze Nederlandse ondernemers uit te breiden, en je zult zeker op de hoogte worden gesteld zodra er meerdere opties mogelijk zijn.
We hebben twee verschillende abonnementen waar je uit kunt kiezen als je een fysieke winkel wilt starten: POS Lite en POS Pro. Op de 'Je POS-app-abonnement kiezen' hulpartikel kun je een functieoverzicht vinden waar je kunt vergelijken welke extra functies beschikbaar zijn bij onze POS Pro abonnement. Hoewel de meeste ondernemers voldoende hebben aan het Lite-abonnement (dat gratis is), zullen winkeleigenaren die fulltime open zijn het meest gebaat zijn met het Pro-abonnement.
Je Shopify webshop synchroniseert automatisch met Shopify POS en je beheert je hele bedrijf via één dashboard. Product- of voorraadupdates die je in het Shopify-beheercentrum uitvoert, worden direct verwerkt in Shopify POS; dat bespaart een hoop werk en tijd, en alles is bovendien overzichtelijk in te zien!
Uiteindelijk ligt de beslissing qua abonnement natuurlijk bij jouw als ondernemer. Ik nodig je ten slotte ook zeker uit om kijkje te nemen naar het 'Point of Sale' hulpartikel, waar je meer kunt lezen over ons POS-systeem.
Groeten,
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024