Liquid, JavaScript, thema's
Hallo,
Ik heb enige moeite met het instellen van de juiste prijs van producten op de homepage. Hopelijk kan iemand mij hierbij helpen.
Op de webpagine www.cococlub.nl verkoop ik vanuit mijn onderneming flesjes hard seltzer. Hier heb ik de producten geüpload in sizes van 12 of 24 flesjes, zo worden ze dan ook verpakt en verstuurd. De prijs van 12 flesjes kan enigszins afschrikken, vandaar dat ik graag de prijs van één flesje op de voorpagina wil hebben. Echter moet de klant niet de keuze krijgen om 1 flesje te bestellen, maar moet de keuze uiteindelijk blijven op 12 of 24.
Zodoende kan ik geloof ik niet simpelweg bij PRODUCTEN > VARIANTEN > de variant toevoegen. Op deze manier zouden klanten de optie krijgen om een enkel flesje kunnen bestellen.
Weet iemand hoe ik hier dus wel de prijs van één flesje op de voorpagina krijg? Maar dat de klant niet de keuze krijgt om er slechts één te bestellen.
Alvast bedankt,
Groet,
Tim
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024