FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Printen van conceptorders via Shopify backoffice

Printen van conceptorders via Shopify backoffice

Dejacque
Bezoeker
1 0 0

Hi Shopifiers, 

Heeft iemand ervaring met het printen van conceptorder facturen voordat de klant de bestelling heeft bevestigd en betaald?

Groeten Justin

Dejacque

2 ANTWOORDEN 2

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Dejacque,

Maxime hier bij Shopify. 

Om conceptbestellingen te kunnen printen, raad ik aan om een app te gebruiken zoals Order Printer van Shopify. Je kunt anders ook kiezen om de voorbeeldpagina via je browser te printen, maar hierbij heb je minder mogelijkheden tot personalisatie dan met een app zoals Order Printer. Lees in dit hulpdocument verder over hoe je Order Printer kunt gebruiken, of zie de lijst soortgelijke apps hier in onze app store. 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

PublicApps
Shopify Partner
146 5 36

De app Draft Profit Margins heeft ook een functie om de conceptbestelling te exporteren naar PDF. Misschien kun je die uitprinten.

Public Apps | Theme customization & App development
 - Was my reply useful? Like it to let me know!
 - Did I answer your question? Please mark as Accepted Solution.
 - Need more help? Contact us.