FROM CACHE - nl_header

Probleem koppelen strato domein

Jarno
Bezoeker
2 0 1

Goedemorgen.

Ik heb vorig jaar een proefperiode gebruikt om shopify te proberen. Daarbij heb ik mijn toenmalige shop gekoppeld aan mijn, bij strato gerestreerde, domeinnaam. Na de proefperiode ben ik niet verder gegaan omdat het niet het juiste moment was om mijn webwinkel te lanceren.

Nu heb ik een nieuwe Webshop aangemaakt en wanneer ik deze wil koppelen aan mijn domeinnaam geeft shopify aan dat er al een winkel is gekoppeld. Dat klinkt logisch, echter met de instructies die volgen om dit op te lossen lukt het niet.

Ik heb alle instellingen in de DNS (CNAME, TXT) laten resetten en daarna probeer ik de instructie te volgen om de nieuwe winkel te koppelen. Dit blijft hangen bij de instructie voor het TXT record 'shopify_verification'. Hierbij krijg ik telkens een foutmelding.

Ik heb een abonnement afgesloten voor de nieuwe webwinkel. Is het niet mogelijk om de oude winkel aan de kant van Shopify weg te gooien zodat die link weg is? Of kan iemand mij anderszins helpen. Ik ben hier nu drie weken mee bezig maar het lukt me echt niet.

1 ANTWOORD 1

Marcel17
Bezoeker
1 0 0

Ik loop tegen hetzelfde aan is hier al een oplossing voor