Liquid, JavaScript, thema's
Ik heb een probleem met mijn mobiele weergave, je kunt de site uitzoomem en dan ontstaat er een half witte pagina. Kan iemand helpen om dit op te lossen? Ik zal een foto erbij plaatsen
Dit is trouwens alleen op de homepagina, op de productpagina, bij de rest van de pagina's staat het goed
Hallo @Kvnwls, dank voor je vraag in de Community. Omdat dit soort vragen account specifiek zijn is het lastig deze te beantwoorden op onze Community. Het is daarom beter om direct contact op te nemen met Shopify Ondersteuning. Selecteer bij het inloggen op ons helpcentrum over welke account je vraag gaat zodat we je kunnen authenticeren voor deze account. Wij staan daar voor je klaar om je vragen samen met jou te onderzoeken! Ik wil je ook aanraden deze blogpost te lezen over hoe wij je kunnen helpen met het beantwoorden van vragen. Hier word ingegaan over welke ondersteunings types wij bieden op Shopify en hoe de Community het beste gebruikt kan worden!
We zien je vraag daar graag tegemoet!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 9, 2024