FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Re: Problemen met afrekenen

Problemen met afrekenen

QueenSZ9008
Nieuw lid
7 0 0

probleem.jpg

Hey, kan er iemand me helpen met bovenstaand probleem?

Gelijk welk adres ik ook ingeef, hij wilt nergens naartoe verzenden, weet er iemand waar mijn fout ligt?

10 ANTWOORDEN 10

Peter
Shopify Staff
107 33 23

Hey Queen! 

Peter hier, van Shopify. Ik ga u even verder helpen hiermee!

Zonder een verder kijkje in uw winkel te kunnen nemen is het lastig om precies vast te stellen wat hiervan de oorzaak is, en als de onderstaande oplossingen niet helpen zou ik daarom zeker aanraden om even een support ticket aan te maken in plaats van een Community post, omdat wij als Support adviseurs dan gemachtigd zijn in uw winkel instellingen te kijken. Maar zonder dit te hebben gedaan zijn er voor zover ik het kan bedenken drie mogelijke oorzaken hiervoor: 

1. Verzendopties: het zou kunnen dat u nog geen verzendopties heeft ingesteld voor uw producten/dit product. Let er hierbij vooral op dat uw product in het juiste profiel staat (als u meerdere verzendprofielen heeft). En als u op gewicht of prijs gebaseerde tarieven heeft, is het belangrijk te checken of de logica goed werkt (dus geen minimum van 50 euro hebben, en dan een maximum van 75, als al uw producten 10 euro zijn. Klinkt logisch, maar zien wij regelmatig.)

2. Markten: verzeker dat het land waar u in wilt verkopen goed staat ingesteld bij Markten. En dat alle producten die u in die markt wilt verkopen gepubliceerd, en niet uitgesloten, staan. 

3. Locaties: check dat de verzendprofielen aangemaakt zijn voor alle locaties die u gebruikt. Vaak zien wij dat alles goed staat voor de hoofdlocatie, maar dat het warenhuis geen verzendinstellingen heeft gekregen. 

Ik hoop dat een van deze oplossing u verder zal kunnen helpen. Het zou goed kunnen dat ik nog iets over het hoofd heb gezien, maar hopelijk kunt u hiermee effectiever kijken naar wat de oorzaak zou kunnen zijn! 

Met warme groet,

Peter | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Peter
Shopify Staff
107 33 23

Ik heb trouwens laatst ook een andere post over verzendopties geschreven, waar ik meer in ga op de stappen die nodig zijn voor het aanmaken van verzendinstellingen. Die zou ook de moeite waard kunnen zijn om even door te lezen! 😊

Peter | Shopify 

QueenSZ9008
Nieuw lid
7 0 0
Hey,

Dankje voor uw antwoord.
Het probleem is opgekomen sinds vandaag, sinds mijn producten via tradello.io komen.
Met andere producten had ik dit probleem niet.
Nu vraag ik me af, waar kan het probleem zitten?
Alle verzendopties staan normaal in orde.

Peter
Shopify Staff
107 33 23

Hi,

klinkt alsof het de derde optie zou kunnen zijn. Meestal worden dit soort externe suppliers als nieuwe locatie aangemaakt. Ik zou dus even checken dat voor deze locatie ook een verzendzone is aangemaakt. Hiervoor gaat u naar uw Algemene profiel (of een ander profiel als deze producten daarin staan), en kunt u per locatie verzendtarieven instellen. 

Als dit niet werkt, zou ik zeker even adviseren een apart support ticket aan te maken. Dan moeten iemand van Support even met u mee gaan kijken in uw instellingen.

Peter | Shopify 

QueenSZ9008
Nieuw lid
7 0 0
Hey,

Het zal dat support ticketje worden, want de andere dingen heb ik ook al uitgeprobeerd.
Kunt u me zeggen hoe ik dat moet doen?

Peter
Shopify Staff
107 33 23

Hi! 

geen probleem! U doet dit op dezelfde manier als hoe u dit ticket heeft aangemaakt, maar in plaats van op "Nederlandse Community", klikt u op "Laat een bericht achter": 

02-36-8hzvh-08qs9.png

Peter | Shopify 

Simone8
Bezoeker
2 0 0

Hi! 

ik heb het zelfde probleem, eerder nooit last van gehad. Bij ieder adres wat ik nu invoer krijg ik deze melding. Heb jij ook nog steeds deze melding? of ben je er al achter wat het is?

QueenSZ9008
Nieuw lid
7 0 0
Hey,

Ja nog steeds, gelijk wat ik doe, ik kan niets verkopen want men kan geen verzending krijgen, ik begrijp het echt niet. Woensdag was nog alles oke, en sinds gisteren is dit probleem opgekomen. Ik dacht het was omdat ik via Tradelle was begonnen, maar vandaag met de vorige nog eens geprobeerd, maar ook daar lukt het niet mee...
Simone8
Bezoeker
2 0 0

Wat vervelend en slecht van shopify.. ik heb ze een bericht gestuurd en krijg binnen van 24 uur bericht als het goed is. Ik zal je laten weten als ik bericht krijg!

QueenSZ9008
Nieuw lid
7 0 0

Dankje.

Is idd zeer vervelend. Nogthans had Peter me ook al beantwoord, en ik neem ook dus aan hij dit meevolgt. Ik hoop op een snelle oplossing allesinds.