FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Problemen met video's

Problemen met video's

XanderP
Toerist
13 0 0
Ik probeer video's van onze leveranciers op mijn webshop te zetten door deze te uploaden of via YouTube. Alleen willen de YouTube-video's niet tot nauwelijks afspelen en kan ik geen losse video's in mijn bestanden uploaden.

Wie kan mij vertellen hoe ik dit het beste kan doen?
1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff (Retired)
196 12 24

Beste Xander,

Iris weer, wij hebben wel eens eerder contact gehad. Ik help je graag verder, wat leuk dat je videos wilt gebruiken.

Wij hebben in onze help documentatie instructies staan, hoe je videos op meerdere plaatsen kan toevoegen in je webwinkel. Om deze in een product beschrijving bijvoorbeeld toe te voegen kan je het beste de Richt Text Editor gebruiken, lees hier meer over hier: Video's invoegen met de RTF-editor. Deze instructies geven ook de mogelijkheid om Vimeo te gebruiken in plaats van Youtube.

Sommige themas hebben ook de mogelijkheid om videos toe te voegen waar je normaliter ook de afbeeldingen plaats. Als jouw thema dit ook aanbied, dan raad ik de instructies uit dit geavanceerde Engelstalige tutorial aan: Adding Media to themes. Shopify biedt geen support aan bij geavanceerde tutorials, maar je kunt ook een Shopify Expert huren die je hierbij kan helpen. Hier meer informatie over Shopify Experts

Een andere mogelijkheid die je kan overwegen, is om dit op het Shopify Design Forum te vragen.

Hopelijk heeft een Expert of het Forum binnenkort een passende oplossing voor je als de instructies uit het help document van de Rich Text Editor je niet verder hebben geholpen.

Met vriendelijke groet,

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.