FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

product metafields : auto numbering products (for storage location)

product metafields : auto numbering products (for storage location)

robertvcr
Bezoeker
2 0 0

Hi, I like to organize a metafield in all my products that will show (a number)  the location of the product in our warehouse. (for easy picking) . The field is created (called it locatie) 

Now I need to create a task in flow that will do this automatic numbering of the new (and existing) products. But I can't find a counter for that. Or has anyone a better idea to create these numbers?

thx

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Hoi @robertvcr!

Hartelijk dank voor het plaatsen van je onderwerp. Ik ga je vraag even in het Nederlands beantwoorden aangezien je deze in de Nederlandse Community Forums hebt geplaatst. Mocht je toch graag liever in het Engels worden geholpen dan kan ik dit onderwerp ook zeker overzetten naar de Engelse Community als je dit graag liever wilt. 

Als ik het goed begrijp wil je graag een soort nummer-systeem aan je producten koppelen zodat je een goed overzicht kunt vinden op welk locatie je product op voorraad staat (en hoeveel voorraad dit product heeft) - klopt dit? Zo ja, dan klopt het inderdaad dat hier geen automatische functie voor kan worden aangemaakt op basis van metavelden in combinatie met onze 'Flow' app. Het is technisch gezien wel mogelijk om een metaveld aan te maken voor zo'n functie, echter is het niet mogelijk om een automatische flow to koppelen aan de metavelden. Je zult deze dus handmatig moeten bijwerken. 

Mocht je dit graag een automatisch proces maken dan vermoed ik dat je beste optie een app is of een aangepaste API-koppeling die een externe ontwikkelaar voor je zal moeten bouwen. Voor een aangepast API-koppeling kan ik onze 'Shopify Experts' aanraden. Anders heb ik ook een kijkje genomen op de Shopify App Store en heb ik de volgende apps gevonden waar je eventueel interesse in zult hebben:

Aangezien er meerdere apps zijn die soortgelijke functies beschikbaar stellen, raad ik je aan ook zelf een kijkje te nemen op onze app store. Op deze manier kun je er zeker van zijn dat je de juiste app kiest voor je webwinkel. 

Mocht je verdere vragen hebben, aarzel niet om deze op te nemen in een directe reactie binnen dit onderwerp. Anders ben je ook van harte welkom om contact op te nemen met ons ondersteuningsteam en helpen we je graag via een live chat of je Shopify Support Inbox verder. 🙂 

Groetjes! 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog