FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Product optie

Opgelost

Product optie

Kelly37
Toerist
5 0 1

Goedenmiddag, ik verkoop gepersonaliseerde artikelen en ik wil bij sommige artikelen een veld toevoegen dat de klant zelf bijv een naam of geboortedatum kan invullen. Ik ben al de hele dag ermee aan het vogelen alleen lukt het totaal niet. Is er misschien iemand die mij daarmee zou kunnen helpen? Bedankt alvast!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Jay
Shopify Staff
229 113 23

Geslaagd.

Hey @Kelly37

Hartelijk dank voor het plaatsen van dit onderwerp! Er zijn in principe twee manieren waarop je dit voor elkaar kunt krijgen: 1. Bewerk je codering 2. Gebruik een app.

Het bewerken van de codering in je thema kan wat ingewikkeld zijn, maar ik heb de Engelstalige 'Product Pages - Get Customization Information For Products' Community onderwerp gevonden die je hier eventueel verder mee op weg kan helpen. 

Apps bieden een wat gemakkelijker oplossing bij het beschikbaar stellen van gepersonaliseerde velden. Ik heb even een kijkje genomen op de Shopify App Store en heb de volgende apps gevonden waar je misschien interesse in zult hebben:

Ik nodig je ten slotte ook uit om zelf even een kijkje te nemen op onze Shopify App Store, aangezien er meerdere apps zijn die soortgelijke functies beschikbaar stellen. Op deze manier kun je er zeker van zijn dat je de juiste app kiest die al je gewenste functies heeft! 

Mocht je verder nog aanvullende vragen hebben dan kun je deze altijd opnemen binnen dit onderwerp, anders kun je ook altijd direct contact opnemen met het ondersteuningsteam van Shopify - en dan helpen wij je graag via e-mail verder! 🙂 

Groeten,

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

Jay
Shopify Staff
229 113 23

Geslaagd.

Hey @Kelly37

Hartelijk dank voor het plaatsen van dit onderwerp! Er zijn in principe twee manieren waarop je dit voor elkaar kunt krijgen: 1. Bewerk je codering 2. Gebruik een app.

Het bewerken van de codering in je thema kan wat ingewikkeld zijn, maar ik heb de Engelstalige 'Product Pages - Get Customization Information For Products' Community onderwerp gevonden die je hier eventueel verder mee op weg kan helpen. 

Apps bieden een wat gemakkelijker oplossing bij het beschikbaar stellen van gepersonaliseerde velden. Ik heb even een kijkje genomen op de Shopify App Store en heb de volgende apps gevonden waar je misschien interesse in zult hebben:

Ik nodig je ten slotte ook uit om zelf even een kijkje te nemen op onze Shopify App Store, aangezien er meerdere apps zijn die soortgelijke functies beschikbaar stellen. Op deze manier kun je er zeker van zijn dat je de juiste app kiest die al je gewenste functies heeft! 

Mocht je verder nog aanvullende vragen hebben dan kun je deze altijd opnemen binnen dit onderwerp, anders kun je ook altijd direct contact opnemen met het ondersteuningsteam van Shopify - en dan helpen wij je graag via e-mail verder! 🙂 

Groeten,

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Kelly37
Toerist
5 0 1

@Jay 

Heel erg bedankt voor de hulp! Het is gelukt met een app. Ik kan nu weer even verder!