FROM CACHE - nl_header

Product tags verwijderen

dannyvanderwaal
Nieuw lid
4 0 0

Hoi,

Ik heb via een import CSV bestand duizenden producten ingeladen die voorzien zijn van tags. Nu kwam ik er achter dat ik tags op een andere manier wil gebruiken zodat ik filters in mijn webshop kan aanbieden. Nu wil ik alleen de duizenden tags verwijderen en kom ik erachter dat dit op twee manieren kan:

1. Bij individuele producten de tags verwijderen door op het kruisje te klikken. Dit gaat niet werken omdat ik duizenden producten heb.

2. In het producten overzicht alle producten selecteren en dan 'Remove tags' gebruiken. Dit gaat ook niet werken omdat ik dan weer duizenden tags handmatig moet verwijderen.

Is er een snellere manier om alle tags uit mijn webshop te verwijderen? Of is Shopify in staat om dit voor mij te doen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danny van der Waal

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @dannyvanderwaal,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Ik heb de kwestie onderzocht en het lijkt mij dat de beste en snelste oplossing hier het gebruiken van een app is. Ik heb het besproken met mijn collega, die de app Bulk Edit Tags heeft voorgesteld. Dit is een hoog beoordeelde app en ik verwacht dat je het hiermee makkelijk in orde kunt krijgen!

Groet,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog