Liquid, JavaScript, thema's
Beste forumleden,
Momenteel ben ik bezig met de afronding van mijn test webshop. Hierbij wil ik een product testen. Het volgende is dan de bedoeling:
Wanneer een klant op de webshop op de bestelknop van het product klikt, dient hij een pop-up te krijgen van: 'Beste klant, bedankt voor jouw interesse in het product. Momenteel zitten wij nog in de testfase etc.' Hierdoor krijg ik een beeld hoeveel vraag er is naar het product, omdat ik kan zien hoeveel mensen op de bestelknop hebben gedrukt vanuit alle bezoekers. Weet iemand hoe je deze pop-up na het klikken op de bestelknop kan realiseren? Het is dus ook niet de bedoeling dat mensen het product kunnen afrekenen etc. De website dient enkel als test in de komende weken.
Alvast bedankt!
Groet
Hoi @jhorijon,
Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!
Omdat dit soort aanpassing een negatieve invloed kan hebben op klantvertrouwen, is dit niet een aanpassing die we ondersteunen met de 60 minuten gratis design-tijd die is inbegrepen met elk account, ter gebruik op Shopify thema's. Ik wil echter toch graag helpen met het vinden van een oplossing.
Wat ik zelf zou aanraden is om andere manieren Te testen of je productidee levensvatbaar is, bijvoorbeeld door gebruik van advertenties. Voeg een potentieel product toe aan een advertentie met producten die het best wel goed doen, en kijk hoeveel interactie je krijgt, of vraag bestaande klanten of volgers hoe ze zich voelen over een nieuw product. Ik heb hier ook een Engelstalig blogartikel over ABC testen dat vast goed van pas kan komen.
Als je definitief een pop-up wilt tonen wanneer een klant op de bestelknop drukt, kun je overwegen om een Shopify Expert in te huren. Je kunt ook Hier lezen hoe je de check-out kunt verbergen, als je dat wilt!
Groeten, Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 9, 2024