FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Product volgorde

WakkaHair
Nieuw lid
7 0 0

HI, misschien een hele domme vraag maar ik probeer mijn producten bij ´´alle producten´´ in een andere volgorde te krijgen. Dit lukt me alleen niet, iets wat denk ik vrij simpel hoort te zijn kan ik niet vinden. Ik heb zelfs het bovenste product verandert naar het product wat ik als eerste en grootste op de website wil hebben maar dan verandert de volgorde alsnog in de kolom. Als ik de volgorde verander verandert deze automisch weer terug. Mijn vraag; is er een makkelijke manier om naar boven en naar beneden te switchen.

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Geslaagd.

Beste @WakkaHair 

Iris weer van de Nederlandstalige ondersteuning. Graag help ik je met deze fantastische vraag.

Dit kan inderdaad, ik heb even voor een filmpje gekozen om je in mijn eigen test winkel te laten zien hoe je dit en voor producten en varianten kan aanpassen. Hier de link naar mijn filmpje: 

Verder staat dit ook in meer detail hier in deze help documenten beschreven: 

Nu dat je toch met je producten en collectie bezig ben, kan deze blog ook handig zijn om meer tips te krijgen over het schrijven van een top product pagina:
 
Dit is zo 1,2,3 waar ik aan kan denken, ik hoop dat je open staat tot mijn observaties. Aarzel niet om deze thread te beantwoorden als je niet zeker bent van de aanbevelingen of ze verder wilt bespreken 🙂
 
Met vriendelijke groeten,

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

PublicApps
Shopify Partner
146 5 34

Geslaagd.

De crux is dus dat je zelf een collectie aanmaakt waaraan je alle producten toevoegt en niet de ingeprogrammeerde collectie met alle producten /collections/all gebruikt. Voor die laatste kun je geen handmatig ingestelde volgorde opgeven. Voor zelf aangemaakte collecties wel. Je kunt evt. de zelf aangemaakte collectie ook weer 'all' noemen, dan blijft de pagina /collections/all.

Public Apps | Theme customization & App development
 - Was my reply useful? Like it to let me know!
 - Did I answer your question? Please mark as Accepted Solution.
 - Need more help? Contact us.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Geslaagd.

Beste @WakkaHair 

Iris weer van de Nederlandstalige ondersteuning. Graag help ik je met deze fantastische vraag.

Dit kan inderdaad, ik heb even voor een filmpje gekozen om je in mijn eigen test winkel te laten zien hoe je dit en voor producten en varianten kan aanpassen. Hier de link naar mijn filmpje: 

Verder staat dit ook in meer detail hier in deze help documenten beschreven: 

Nu dat je toch met je producten en collectie bezig ben, kan deze blog ook handig zijn om meer tips te krijgen over het schrijven van een top product pagina:
 
Dit is zo 1,2,3 waar ik aan kan denken, ik hoop dat je open staat tot mijn observaties. Aarzel niet om deze thread te beantwoorden als je niet zeker bent van de aanbevelingen of ze verder wilt bespreken 🙂
 
Met vriendelijke groeten,

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

WakkaHair
Nieuw lid
7 0 0

Dank voor uw antwoordt!

PublicApps
Shopify Partner
146 5 34

Geslaagd.

De crux is dus dat je zelf een collectie aanmaakt waaraan je alle producten toevoegt en niet de ingeprogrammeerde collectie met alle producten /collections/all gebruikt. Voor die laatste kun je geen handmatig ingestelde volgorde opgeven. Voor zelf aangemaakte collecties wel. Je kunt evt. de zelf aangemaakte collectie ook weer 'all' noemen, dan blijft de pagina /collections/all.

Public Apps | Theme customization & App development
 - Was my reply useful? Like it to let me know!
 - Did I answer your question? Please mark as Accepted Solution.
 - Need more help? Contact us.

WakkaHair
Nieuw lid
7 0 0

Dus dan is het slim om bij ´´producten´´ geen producten te hebben maar deze alleen bij ´´Collecties´´ vraagteken