FROM CACHE - nl_header

Productafbeeldingen varianten veranderen niet mee

Productafbeeldingen varianten veranderen niet mee

Kyobinho
Bezoeker
2 0 0

Hallo!

Ik heb een probleempje, ik heb producten waarbij ik verschillende varianten heb en daarvan wil ik dat de afbeeldingen meeveranderen als de varianten geselecteerd worden. Dit lukt nu niet, als ik bij variantopties een afbeelding wil toewijzen aan een variant komen alle afbeeldingen bij elkaar te staan en ook niet op volgorde.

De producten hebben een aantal foto's die ik bij elke variant wil laten terugkomen als laatste aantal afbeelding, en per specifieke variant zijn er 2 afbeeldingen die telkens mee moeten veranderen. Is hier een oplossing voor? Ik gebruik het Debutify thema.

Bedankt alvast!

Bas

1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff (Retired)
196 12 24

Beste Bas,

Iris hier van de Nederlandstalige support team. Ik help je graag met je thema vraag.

Als je een gratis thema van Shopify had gebruikt, dan kon onze ondersteuningsteam je waarschijnlijk helpen met deze taak. Hoewel Shopify je bij veel aanpassingen kan helpen, worden sommige soorten aanpassingen niet ondersteund.

Wanneer je een betaald thema gebruikt, dan is deze gemaakt door een externe ontwikkelaar en kan het ondersteuningsteam van Shopify je daar niet mee helpen. Het thema dat je gebruikt is door het team van Debutify gemaakt, dus een extern thema. Als je hulp nodig hebt bij het aanpassen van een betaald thema, overweeg dan om een Shopify-expert in te huren. Net als bij gratis thema's, worden sommige soorten aanpassingen niet ondersteund vanwege beperkingen die verband houden met het thema of de Shopify-beheerder.

Nu heeft Debutify ook help documenten, dus ik heb hier eventjes in gekeken, misschien kom je met dit document wat verder, maar ik ben geen expert in dit thema, omdat wij dit niet officieel ondersteunen: Help doc: Debutify: How to Change Variant Selection in Product Pages?

Onder aan elk Debutify help document staat ook dit, hier kun je ook om hulp vragen:

20-18-8626q-hgs1r

Verder biedt het Shopify-ontwerpforum ook richtlijnen voor het bewerken van HTML, CSS of Liquid om uw onlinewinkel aan te passen.

Als je hulp nodig hebt bij het bewerken van themabestanden, kun je een vraag stellen in het forum Shopify Design, wellicht kan hier ook iemand helpen.

Hopelijk heb je iets aan de boven genoemde tips of kan het team je bij Debutify verder helpen.

Met vriendelijke groet,

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.