Liquid, JavaScript, thema's
Als klanten naar een productpagina gaan staan er onderaan 'Related products'. Waar zijn deze producten op gebaseerd? En kan ik dit ergens beïnvloeden wat er bij related products wordt getoond?
Hallo @ARTSpecially
Vincent hier van Shopify!
De "related products"/ "recommended products" worden automatisch getoond aan de hand van een algoritme dat rekening houdt met verkoopdata, productbeschrijvingen etc., dit document voor ontwikkelaars heeft hier meer informatie over.
Het is met de ingebouwde functionaliteit niet standaard mogelijk om zelf de recommended products te bepalen (wel zou je eventueel de code voor deze sectie kunnen aanpassen als je programmeerkennis hebt). Er zijn in de app-store wel veel verschillende apps beschikbaar die het mogelijk maken om de recommended products op een andere manier te tonen, dus het kan interessant voor je zijn om die apps hier te bekijken.
Als je vragen hebt over een bepaalde app, dan kun je via de app-pagina direct contact opnemen met de externe ontwikkelaars van de app.
Ik hoop dat dit nuttige informatie voor je is!
Met vriendelijke groet,
Vincent
Vincent | Community Guru @ Shopify
- Was my reply helpful? Click Like to let me know!
- Was your question answered? Click Accept as Solution
Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024Standaard is elk Shopify-account gekoppeld aan een myshopify.com-URL, die wordt aangema...
By Lee Jul 25, 2024