Liquid, JavaScript, thema's
Hi all,
I am currently setting up my first Shopify store.
Let's say I am selling Product A, but this product has version A1, A2 and A3.
When ordering A1 or A2 there is no problem, these are just regular products and can directly be shipped.
When ordering A3 there is additional information requested and also additional instructions that need to be send. Is there a possibility to create a mail that is send when Product A version A3 is bought?
Mag ook in het Nederlands beantwoord worden.
Thanks in advance.
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Ik ben zelf op onderzoek uit gegaan.
Uiteindelijk heb ik zelf een node js applicatie geschreven die via een webhook wordt aangeroepen.
Deze controleert de bestelling op specifiek SKU's en stuurt daarop 1 mail. Ook al komen de specifiek trigger SKU's vaker voor zal hij alsnog maar 1 aanvullende mail sturen. (dit omdat er anders dubbele mails verzonden worden en dat is overbodig.)
Mocht iemand dit een keer tegenkomen en het ook nodig hebben dan mag je altijd een reactie geven.
Geslaagd.
Ik ben zelf op onderzoek uit gegaan.
Uiteindelijk heb ik zelf een node js applicatie geschreven die via een webhook wordt aangeroepen.
Deze controleert de bestelling op specifiek SKU's en stuurt daarop 1 mail. Ook al komen de specifiek trigger SKU's vaker voor zal hij alsnog maar 1 aanvullende mail sturen. (dit omdat er anders dubbele mails verzonden worden en dat is overbodig.)
Mocht iemand dit een keer tegenkomen en het ook nodig hebben dan mag je altijd een reactie geven.
Hoi Mitch,
Ik ben op zoek naar precies hetzelfde, hoe werkt jouw oplossing?
Groet John
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024