Liquid, JavaScript, thema's
Ik heb op mijn site verschillende pagina's met producten. Nu wil ik onder elke pagina een extra tekst toevoegen tbv de zoekmachines. Zodra ik hier een tekstvak met tekst toevoeg komt deze terug op elke pagina ipv alleen de pagina waar ik het op dat moment toevoeg.
Hoe krijg ik het voor elkaar dat ik op elke afzonderlijke pagina een eigen tekst krijgt ipv alle pagina's dezelfde tekst?
Je zou met tab bladen kunnen werken om extra tekst en info onder je product pagina te houden als je doel is de pagina nog steeds 'clean' en overzichtelijk te houden of je een meta-veld toevoegen om voor een extra tekst veld.
Het grootste probleem is dat elke sectie die ik toevoeg op de pagina, óók op andere pagina's tevoorschijn komt. Of ik nu kies voor 'tekst' 'afbeelding met tekst' op een van de andere opties...
Dat klopt, waar je nu zit pas je de basis van de pagina template aan. Pas je de product pagina aan dan zie je dat op alle productpagina's veranderen. Wil je kunnen kiezen uit verschillende designs van product pagina's dan kan je meerdere opties aanmaken onder product pagina. Bij het aanmaken van een product kan je dan je gewenste template layout kiezen. Wil je echt een extra vak per product voor extra text dan kan je de opties die ik je eerder gaf opvolgen.
Hi,
Ik zat met hetzelfde probleem. Ik ben net sinds gister overgestapt naar Shopify en hiervoor waren er door een marketingbureau SEO teksten op mijn website geplaatst. Na mailen kreeg ik de tip om dit bij collecties te doen en dan in de beschrijving van het desbetreffende product. Probleem was alleen dat de teksten niet zichtbaar waren bij die pagina's uiteindelijk. Viavia kwam ik bij Shopmonkey terecht en daar werd aangegeven dat ik bij de collectiebanner op de homepage een vinkje kan aanzetten dat de beschrijvingen wel zichtbaar worden. Alleen staan ze in mijn thema Studio dan boven de producten en niet eronder. Daar wordt voor mij nu een aanpassing voor gedaan, want zover ik weet was er geen andere oplossing voor binnen Shopify. Ik hoop dat je iets snapt van mijn uitleg, anders hoor ik het wel 🙂 Groetjes Charlotte
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024