Liquid, JavaScript, thema's
Ik heb e.e.a. ingevuld bij Verzendbeleid. Als klanten hier op klikken dan komt de Engelse term tevoorschijn (Shipping Policy). Is het mogelijk om deze tekst aan te passen naar gewoon Nederlands.
Beste @Rolf59,
Iris hier van het Nederlandstalige Support team.
Ik begrijp wat u bedoel, de term shipping policy
is inderdaad niet standard vertaald in de meeste Shopify thema's. Gelukkig is er wel een optie om dit te vertalen. Dit kunt u in de thema language aanpassen.
Als een taal als Onvolledig wordt weergegeven in de taaleditor, zijn sommige tekstvelden nog niet vertaald. Deze velden worden weergegeven in de standaardtaal voor uw thema, tenzij u deze vertaalt. Dit geldt ook voor shipping policy
.
Als u dit wilt vertalen, kunt u een eenvoudige zoekopdracht gebruiken om alle ontbrekende velden snel te vinden of om de velden te bekijken die u al heeft voltooid. De stappen om shipping policy
aan te passen zijn als volgt:
1. Ga in de Shopify-beheerder naar Online winkel > Thema's.
2. Zoek het thema dat u wilt bewerken en klik vervolgens op Acties > Talen bewerken.
3. Klik op het veld naast filteren en tik hier shipping policy
.
4. Vertaal de tekst en sla dit op door op Bewaar te klikken.
Lees op ons hulpcentrum verder over hoe winkeliers Hun thema kunnen vertalen en de stappen van hierboven in het help document: Text in Thema's te Wijzigen.
Even iets anders, als je ook jullie klanten de keuze wilt geven tussen meerdere talen, adviseer ik je om deze gids: Verkopen in meerdere talen te bekijken. Deze optie wordt mogelijk gemaakt via één van Deze ondersteunde vertaal-apps. Hiermee is het mogelijk om URLs te maken zoals "winkel.com/en" voor de Engelstalige versie van de winkel. Tegenwoordig kan je ook een aangepaste domeinen per taal instellen. Wat ook heel handig is bij deze optie, is dat met de Geolocation app je de beste taal en valuta kan aanbevelen voor jullie bezoekers op basis van hun browser voorkeuren en locatie. Deze functie is beschikbaar voor verkopers die meerdere valuta gebruiken voor Shopify-betalingen of verkopen in meerdere talen. Lees meer over de Geolocation Shopify app hier.
Ik hoop dat ik uw vragen heb beantwoord, en dat u iets heeft aan de tips hierboven.
Met vriendelijke groet,
Iris E.
Shopify Support Advisor
To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024