FROM CACHE - nl_header

Shopify betaalinformatieaanvragen

Opgelost

Shopify betaalinformatieaanvragen

walkinfridge
Toerist
5 0 1

Goedemorgen,

Ik kreeg zojuist een bericht dat ik wat aanvullende informatie moet verschaffen om Shopify Payments te kunnen blijven gebruiken. Ik moet een bedrijfscategorie invullen. Maar wanneer ik de juiste uit het dropdown menu kies dan krijg ik een foutmelding dat ik wat moet invullen?

foutmelding shopify.JPG

Is er nog iets anders wat ik moet aanpassen ergens? Ik kan er namelijk niets over terugvinden wanneer ik de foutmelding Google?

Alvast bedankt voor de reactie.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

IrisE
Shopify Staff (Retired)
196 12 24

Geslaagd.

Beste @walkinfridge,

Mijn naam is Iris, en ik ben één van de Support Adviseurs hier bij Shopify. Bedankt voor het melden van deze foutmelding met betrekking tot je bedrijfscategorie bij het verstrekken van de vereiste gegevens, ik zal hier graag mee helpen.

Het klopt dat je deze melding niet heb kunnen vinden in Google want dit is niet eerder gebeurd. Onze ontwikkelaars zijn op de hoogde van dit probleem, en hebben dit ondertussen kunnen oplossen. Het zal daarom nu weer mogelijk zijn om de gevraagde gegevens te verstrekken.

Ik wil je graag bedanken voor je geduld en in deze kwestie.

Met vriendelijke groet,

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2

IrisE
Shopify Staff (Retired)
196 12 24

Geslaagd.

Beste @walkinfridge,

Mijn naam is Iris, en ik ben één van de Support Adviseurs hier bij Shopify. Bedankt voor het melden van deze foutmelding met betrekking tot je bedrijfscategorie bij het verstrekken van de vereiste gegevens, ik zal hier graag mee helpen.

Het klopt dat je deze melding niet heb kunnen vinden in Google want dit is niet eerder gebeurd. Onze ontwikkelaars zijn op de hoogde van dit probleem, en hebben dit ondertussen kunnen oplossen. Het zal daarom nu weer mogelijk zijn om de gevraagde gegevens te verstrekken.

Ik wil je graag bedanken voor je geduld en in deze kwestie.

Met vriendelijke groet,

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.

walkinfridge
Toerist
5 0 1

Hoi Iris,

Dank je wel voor je reactie! Ik zie inderdaad dat het is opgelost nu.

Mvg

Sebastiaan