Liquid, JavaScript, thema's
Klanten krijgen melding bij het betalen van de bestelling via shopify:
Deze winkel kan geen echte bestellingen accepteren of echte betalingen verwerken
Hoi @29juni, mijn naam is Lee en ik heet je graag welkom op de Shopify Community! Ik begrijp dat je aangeeft dat klanten de melding krijgen dat je geen echte bestellingen accepteert, en ook geen echte betalingen kan verwerken, klopt dat?
Als ik dit zo hoor, dan klinkt het alsof je je Shopify Payments in testmodus hebt staan. Waarschijnlijk heb je een momentje genomen om te kijken hoe je Shopify Payments werkt, en ben je mogelijk vergeten om je testmodus uit te schakelen. Geen probleem, dit kan je makkelijk aanpassen!
Wanneer je vanuit je Shopify beheercentrum klikt op Instellingen > Betalingen kom je in je betalingen overzicht. Als je klikt op Beheren binnen Shopify Payments kan je onderaan de pagina uitvinken dat je je Shopify Payments in test modus wilt hebben. Zodra deze is uitgeschakeld zul je vervolgens bestellingen en betalingen moeten accepteren.
Mocht dit nou niet het geval zijn, en heb je geen test modus aanstaan maar kan je toch geen bestellingen/betalingen accepteren. Dan wil ik je vriendelijk verzoeken om even naar onze Shopify Contact pagina te gaan, en je hier vervolgens inlogt om ons een email te sturen met daarin je probleem. We kunnen dan met je meekijken binnen je beheercentrum en onderzoeken wat er precies aan de hand is.
Hartikke bedankt voor het stellen van je vraag, @29juni, weet dat we dit altijd waarderen!
Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Ontdek hoe je je activiteiten internationaal kunt uitbreiden met het leertraject en de ...
By Shopify Feb 7, 2025Breid uit naar de groothandel met het leertraject van Shopify Academy, B2B on Shopify: ...
By Shopify Jan 31, 2025Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024