FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Shopify Drawer menu shows transparant grey page

Shopify Drawer menu shows transparant grey page

MK010
Bezoeker
1 0 0

I use the shopify dawn theme and whenever i click on my sidebar menu (drawer menu) it wont show the menu items and just shows a grey transparant page. 

My website is mousebikes.com

Someone who can help me?im 2 hourse trying to fix it in edit code nothing works.

2 ANTWOORDEN 2

Martinus1
Bezoeker
2 0 0

Hey,
I have the same problem with my sidebar menu. On the desktop de menu works fine but i can not open it on the phone. did you already find a solution for this problem?

Kind regards,
Martinus

Jay
Shopify Staff
229 113 22

Hey @MK010 & @Martinus1!

Op basis van jullie uitleg klinkt het alsof er mogelijk wat foute codering ergens in jullie thema's staat die deze storingen veroorzaken. Het kan zijn dat u of een ontwikkelaar mogelijk een foutje hebben gemaakt bij het plaatsen of bewerken van codering waardoor er nu problemen worden veroorzaakt bij het laden van jullie thema's. Ook zou het kunnen zijn dat er codering van een app in de weg zit waardoor dit storingen veroorzaakt. 

In ieder geval is het lastig om dit goed voor jullie vast te kunnen legen vanuit deze kant. Dit is namelijk iets waar we wat dichter naar zouden moeten kijken binnen jullie accounts. Ik zou jullie beide graag willen vragen om contact met onze ondersteuningsteam op te nemen zodat we hier verder naar kunnen kijken. Ik deel ook graag deze hulpdocument met jullie, waar jullie de stappen kunnen vinden om de codering van jullie thema's terug te draaien naar een oudere versie. Als er namelijk wat foute codering in een pagina zit die eerder is bewerkt zou dit het probleempje kunnen oplossen. 

In het geval jullie hier verdere hulp bij nodig hebben zien we jullie graag verschijnen in onze support-inbox. Mochten jullie hier al een oplossing voor hebben gevonden dan nodig ik jullie zeker uit om de oplossing binnen dit onderwerp te delen. Zo kunnen andere gebruikers die met een soortgelijk probleempje te maken hebben mogelijk gelijk het probleempje kunnen oplossen.

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog