FROM CACHE - nl_header

Shopify pagina's

MyGoals
Bezoeker
1 0 0

Beste lezer,

Wanneer wij een nieuwe pagina maken op onze online store, krijgt deze automatisch dezelfde inhoudt/template als de andere pagina's. Echter willen we FAQ pagina maken een contactpagina, wanneer we een wijziging maken, veranderd dit ook op de andere pagina's.

Dit geldt ook voor de producten bij elk product komt dezelfde template te voorschijn, als je deze aanpast veranderd het bij elke product. We willen aparte pagina's per product.

Weet iemand welke instelling we moeten aanpassen?

Zodat we pagina's kunnen toevoegen die niet identiek zijn aan de andere pagina's en kunnen wijzigen? 

1 ANTWOORD 1

Lee
Shopify Staff
69 1 3

Hoi @MyGoals welkom op de Nederlandse Shopify Community! Mijn naam is Lee en ik beantwoord je vraag graag.

Ik begrijp dat je aangeeft dat al je pagina's hetzelfde uiterlijk momenteel krijgen en dat je dit niet wilt, klopt dat? Om voor iedere pagina een ander uiterlijk aan te maken zal je gebruik moeten maken van templates, en voor iedere pagina een eigen template moeten maken.  Vervolgens wijs je de template toe aan de pagina die jij wilt zodat je pagina een apart uiterlijk heeft wat je zelf hebt ingesteld. Je kan in totaal 1000 verschillende templates maken voor onder andere productpagina's, collectiepagina's, informatiepagina's, blogs en meer! Op deze manier kan je ervoor zorgen dat verschillende informatie wordt weergegeven op verschillende pagina's.

Binnen ons Shopify Help centrum lezen in dit artikel hoe je templates kan maken en kan toevoegen aan je pagina's. Volg de stappen die benoemd worden in dit help artikel, en je zult binnen no-time prachtige templates gemaakt hebben voor je winkel! 

Heel erg bedankt voor het stellen van je vraag, je hebt hiermee jezelf geholpen maar mogelijk ook vele andere! 

Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog