Liquid, JavaScript, thema's
Hi allen,
Ik wil mijn Payments graag uitbreiden met meer mogelijkheden, zoals IDeal (heb nu alleen PayPal), maar ik krijg steeds deze melding:
"Een door jou ingediend document is niet geldig. Om Shopify Payments te kunnen blijven gebruiken, moet je Identiteitsbewijs met foto van iemand anders opnieuw indienen om je identiteit te verifiëren."
Ik heb. het geprobeerd met mijn rijbewijs, mijn paspoort, een afschrift van mijn bankrekening en Ziggo. Het gaat om een bedrijf (VOF), moet ik misschien van beide vennoten de documenten uploaden? Hoor het graag! Alvast veel dank.
Groetjes, Marleen
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hallo Marleen,
Bedankt voor je vraag over het verifieren van je gegevens voor Shopify Payments.
Dit is een standaardcontrole die gebeurd in alle winkels, om te controleren of jullie voldoen aan de richtlijnen die zijn ingesteld om in aanmerking te komen om Shopify Payments gebruiken, en je hoeft hierover geen zorgen te maken.
Om je verificatie te voltooien, kan je de pop-up die je ziet verschijnen in je Shopify beheercentrum klikken, en de nodige documenten uploaden voor verificatie - het zou eentje zijn zoals onderstaande:
Schermafbeelding pop-up ter verificatie
Afhangend van wat er gevraagd is en waar je gevestigd bent, kan je een van de volgende documenten indienen per rubriek:
België
Identiteitsdocumenten
Persoonlijk adres documenten
Bedrijfs-/entiteitsdocumenten
Nederland
Identiteitsdocumenten
Je kan klikken op Document Indienen, daarna zul je een pagina zien waar je een bestand kan uploaden om te verifiëren.
Gelieve te noteren: Je (bedrijfs)naam en adres in je bestand dient overeen te komen met wat je ingegeven hebt in je account. Het document dat je upload dient volledig te zijn, goed verlicht, leesbaar, niets geschrapt, randen zichtbaar, gedateerd binnen de laatste 6 maanden, enzovoort.
iDEAL-betalingen
Eens opgelost en die pop-up verdwijnt, kan je nakijken of je iDEAL-betalingen geactiveerd is of niet, door de volgende stappen te volgen:
Ik stuur je ook een handige link over iDEAL-betalingen, de vereisten, hoe activeren, enzovoort.
Indien je moeilijkheden ondervindt met het uploaden of iDEAL, raad ik je aan om onze support team te contacteren, zodat zij je hier verder mee kunnen helpen.
Als je vragen hebt, aarzel dan niet om te reageren.
Elora | Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hallo Marleen,
Bedankt voor je vraag over het verifieren van je gegevens voor Shopify Payments.
Dit is een standaardcontrole die gebeurd in alle winkels, om te controleren of jullie voldoen aan de richtlijnen die zijn ingesteld om in aanmerking te komen om Shopify Payments gebruiken, en je hoeft hierover geen zorgen te maken.
Om je verificatie te voltooien, kan je de pop-up die je ziet verschijnen in je Shopify beheercentrum klikken, en de nodige documenten uploaden voor verificatie - het zou eentje zijn zoals onderstaande:
Schermafbeelding pop-up ter verificatie
Afhangend van wat er gevraagd is en waar je gevestigd bent, kan je een van de volgende documenten indienen per rubriek:
België
Identiteitsdocumenten
Nederland
Identiteitsdocumenten
Je kan klikken op Document Indienen, daarna zul je een pagina zien waar je een bestand kan uploaden om te verifiëren.
Gelieve te noteren: Je (bedrijfs)naam en adres in je bestand dient overeen te komen met wat je ingegeven hebt in je account. Het document dat je upload dient volledig te zijn, goed verlicht, leesbaar, niets geschrapt, randen zichtbaar, gedateerd binnen de laatste 6 maanden, enzovoort.
iDEAL-betalingen
Eens opgelost en die pop-up verdwijnt, kan je nakijken of je iDEAL-betalingen geactiveerd is of niet, door de volgende stappen te volgen:
Ik stuur je ook een handige link over iDEAL-betalingen, de vereisten, hoe activeren, enzovoort.
Indien je moeilijkheden ondervindt met het uploaden of iDEAL, raad ik je aan om onze support team te contacteren, zodat zij je hier verder mee kunnen helpen.
Als je vragen hebt, aarzel dan niet om te reageren.
Elora | Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024