Liquid, JavaScript, thema's
Hallo allemaal!
Ik heb gezocht in de online forums naar een vergelijkbare vraag, maar kon deze niet vinden, vandaar even een nieuw draadje.
Wij maken met onze shop gebruik van Shopify Payments, en bieden daar o.a. uiteraard iDeal aan. Nu viel het me op dat als ik afreken met iDeal, er in de orderbevestiging de betaalmethode 'Shopify Payments' wordt gespecificeerd. Wij vinden dat niet echt gebruiksvriendelijk, en misschien wel verwarrend voor onze klanten. Daarnaast is het ook niet echt 'white label vriendelijk'.
Weet iemand of dit aangepast kan worden naar de onderliggende betaalmethode (dus bijv. iDeal)? En zo ja, hoe? 🙂
Alvast bedankt!
Koen van der Wal
Hoi @Koenvanderwal,
Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!
Het is mogelijk om aanpassingen te maken aan de beschrijving op het overzicht van de klant door te navigeren naar Instellingen > Betalingen > Shopify Payments > Beheren:
Verder is het op dit moment niet mogelijk om andere veranderingen te maken aan de beschrijving, maar ik begrijp zeker het belang hiervan. Ik zal dit bericht dan ook doorsturen naar onze ontwikkelaars, omdat dit soort feedback ons helpt om de toekomst van Shopify en nieuwe functies te bepalen.
Groet,
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024