Liquid, JavaScript, thema's
Hallo,
Kan ik ergens aanpassen waar de uitbetalingsmelding van shopify payments naartoe wordt gestuurd? (van info@ naar administratie@)
Alvast bedankt
Beste Wouter,
Iris hier van het Nederlandstalige support team van Shopify. Ik help je graag met je Shopify Payments vraag.
Deze emails worden naar het contactadres van de winkel gestuurd, en deze is standaard het e-mailadres dat je hebt gebruikt toen je je aanmeldde voor Shopify, als je de account eigenaar bent. Dit is ook het e-mailadres dat Shopify gebruikt om contact met je op te nemen en waar je bestanden ontvangt als je producten, bestellingen of klantenlijsten exporteert. Als je wilt dat Shopify contact met je opneemt op een ander e-mailadres, dan kun je deze informatie zo bijwerken:
Hierna zal alle communicate van de winkel naar het nieuwe e-mailadres worden gestuurd.
Alternatief gebruik email forwarding
Als je liever niet hebt dat alle e-mail naar de aangepaste adres gaat, dan kan je ook een e-mail forwarding regel instellen, zie hier een link naar de uitleg van Microsoft Outlook, maar dit kan in een willekeurige e-mail account ingestelt worden. Support Microsoft: Use-rules-to-automatically-forward-messages. Hiermee komt de email nog steed eerst in je 'info@' adres en daarna wordt het doorgestuurd naar 'admin@'.
Hopelijk is een van de bovenstaande oplossingen voor jullie het antwoord, en zo niet dan denk ik graag verder met je mee.
Met vriendelijke groet,
To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.
Gebruiker | RANKING |
---|---|
2 | |
2 | |
1 | |
1 | |
1 |
Je bent hier vast wel eens tegenaan gelopen tijdens het ontwerpen van je webshop. Je hebt ...
By Arno Oct 2, 2023Hoe je een eigen domein kunt toevoegen en gebruiken om het meeste uit je bedrijf te halen.
By Lee Sep 18, 2023Ontdek hoe je optimaal gebruik kunt maken van de Shopify-community door deze handige tips ...
By Jay Sep 4, 2023