FROM CACHE - nl_header

Shopify payments

Centuarsander
Nieuw lid
1 0 0

they say that my shopify payments don’t work

what should I do?

1 ANTWOORD 1
Lee
Shopify Staff
Shopify Staff
40 1 2

Hoi @Centuarsander, welkom op de Nederlandse Shopify Payments. Aangezien je je post hebt geplaatst op de Nederlandse Shopify community beantwoord ik je antwoord in het Nederlands. Mocht je liever een antwoord in het Engels willen ontvangen dan kan je je vraag posten binnen de Engelse Shopify Community. 

Met betrekking tot je Shopify Payments account, heb je al een kijkje genomen naar ons Shopify Payments blogpost. In deze blogpost wordt uitgelegd wat je moet doen om je Shopify Payments te activeren. Mocht je vastlopen met het uploaden van je gegevens, en blijft na het uploaden van de gevraagde documenten de banner staan? Of is er mogelijk iets anders aan de hand, Dan zal je even via ons Shopify Help Centrum moeten inloggen om direct contact met ons op te nemen. Wij zullen je dan vervolgens verder kunnen assisteren. 

Hou er rekening mee dat je nooit persoonlijke informatie online of via email moet delen. Stuur ons nooit persoonlijke documenten per email en post ze ook vooral niet binnen de Community.

Vriendelijk bedankt voor het stellen van je vraag! We waarderen het altijd. 

Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog