FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

shopify payments

shopify payments

norwin
Bezoeker
1 0 0

hallo ik heb me store net aangemaakt maar er staat dat mijn shopify account momenteel is opgeschort

en dat me uitbetalingen van shopify payments zijn gepauzeerd

1 ANTWOORD 1

Lee
Shopify Staff
74 1 5

Hoi @norwin

Mijn naam is Lee, en ik heet je van harte welkom op onze Shopify Community! Ik begrijp dat je graag iets meer informatie wilt over de reden dat je Shopify Payments account momenteel is opgeschort, klopt dat? 

Heb je toevallig al een kijkje genomen naar ons Shopify Payments Account Verificatie blog? In dit blog artikel wordt uitgelegd waarom je account momenteel opgeschort kan zijn, en welke documenten je moet uploaden om ervoor te zorgen dat je Shopify Payments geverifieerd kan worden. Ik kan je zeker aanraden om even een kijkje te nemen naar onze blog.

Mocht je problemen ervaren met het uploaden van je gegevens, dan zal je even moeten inloggen in ons Help Centrum en ons een email te sturen. We zullen dan in staat zijn om even een kijkje samen met je te nemen. 

Heel erg bedankt voor het stellen van je vraag, @norwin, weet dat we dit altijd waarderen! 

Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog