FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Snel Checkout wijzigen/verwijderen

Opgelost

Snel Checkout wijzigen/verwijderen

Bluedidthat
Bezoeker
1 0 0

Hi, is er een mogelijkheid om de optie " snel chekout" te wijzigen of te verwijderen? Klanten zijn erg verward en denken niet met IDeal te kunnen betalen terwijl dat pas bij het afrekenen wordt weergegeven. Ik vraag me af of er een optie is om de betaalmethodes die bij het " snel checkout" staan te wijzigen en één te vervangen voor IDeal of desnoods helemaal verwijderen.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Elora
Shopify Staff (Retired)
11 9 2

Geslaagd.

Hallo,

Bedankt voor je vraag over het verwijderen van de optie snel check-out.

Versnelde check-out uitschakelen

Als je de versnelde check-out opties wilt uitschakelen, kun je dit doen vanuit jouw Shopify Beheercentrum. Voordat je de versnelde check-out opties uitschakelt, is het misschien handig om te weten dat Expres Check-out opties, zoals PayPal, vaak converteren op een hoger tarief dan gewone check-out, en helpen bij het verhogen van het vertrouwen van de klant in de site als een herkenbare betaling provider beschikbaar is. Volgens het Baymard Institute heeft 26 procent van de Amerikaanse online shoppers in het afgelopen kwartaal afgezien van een bestelling, uitsluitend als gevolg van een 'te lang/complex afrekenproces'. Je kan in onze blogpost meer erover lezen, maar houdt er rekening mee dat deze blog in het Engels is.

Als je de versnelde check-out opties toch wilt verwijderen, kun je de volgende stappen volgen om dit te doen:

• Log in jouw beheercentrum en ga naar Instellingen > Betalingen.
  • In het kopje Shopify Payments selecteer je Beheren.
  • Hier zie je alle betaalopties die momenteel actief zijn in je winkel.
  • Je kan de betaalopties ShopPay, GooglePay en ApplePay deselecteren, en de pagina Opslaan.

Als je PayPal ook wilt verwijderen als betalingsoptie, dan zul je in je Betalingen overzicht, naast PayPal moeten klikken op Beheren en dan vervolgens kiezen voor de optie PayPal Expres Check-out deactiveren. De versnelde check-out optie voor PayPal zal dan niet meer beschikbaar zijn, en je klanten kunnen dan niet meer met PayPal betalen.

Als je meer wilt lezen over Versnelde check-outs, dan kun je dat in dit Shopify Hulpcentrum artikel doen. Meer informatie over Dynamische check-out knoppen kun je ook vinden in dit Shopify Hulpcentrum artikel.

Indien je moeilijkheden ondervindt met bovenstaande stappen te volgen of je gewenste resultaat te bereiken, raad ik je aan om onze support team te contacteren, zodat zij je hier verder mee kunnen helpen.

Als je vragen hebt, aarzel dan niet om te reageren.

Elora | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

12 ANTWOORDEN 12

Elora
Shopify Staff (Retired)
11 9 2

Geslaagd.

Hallo,

Bedankt voor je vraag over het verwijderen van de optie snel check-out.

Versnelde check-out uitschakelen

Als je de versnelde check-out opties wilt uitschakelen, kun je dit doen vanuit jouw Shopify Beheercentrum. Voordat je de versnelde check-out opties uitschakelt, is het misschien handig om te weten dat Expres Check-out opties, zoals PayPal, vaak converteren op een hoger tarief dan gewone check-out, en helpen bij het verhogen van het vertrouwen van de klant in de site als een herkenbare betaling provider beschikbaar is. Volgens het Baymard Institute heeft 26 procent van de Amerikaanse online shoppers in het afgelopen kwartaal afgezien van een bestelling, uitsluitend als gevolg van een 'te lang/complex afrekenproces'. Je kan in onze blogpost meer erover lezen, maar houdt er rekening mee dat deze blog in het Engels is.

Als je de versnelde check-out opties toch wilt verwijderen, kun je de volgende stappen volgen om dit te doen:

• Log in jouw beheercentrum en ga naar Instellingen > Betalingen.
  • In het kopje Shopify Payments selecteer je Beheren.
  • Hier zie je alle betaalopties die momenteel actief zijn in je winkel.
  • Je kan de betaalopties ShopPay, GooglePay en ApplePay deselecteren, en de pagina Opslaan.

Als je PayPal ook wilt verwijderen als betalingsoptie, dan zul je in je Betalingen overzicht, naast PayPal moeten klikken op Beheren en dan vervolgens kiezen voor de optie PayPal Expres Check-out deactiveren. De versnelde check-out optie voor PayPal zal dan niet meer beschikbaar zijn, en je klanten kunnen dan niet meer met PayPal betalen.

Als je meer wilt lezen over Versnelde check-outs, dan kun je dat in dit Shopify Hulpcentrum artikel doen. Meer informatie over Dynamische check-out knoppen kun je ook vinden in dit Shopify Hulpcentrum artikel.

Indien je moeilijkheden ondervindt met bovenstaande stappen te volgen of je gewenste resultaat te bereiken, raad ik je aan om onze support team te contacteren, zodat zij je hier verder mee kunnen helpen.

Als je vragen hebt, aarzel dan niet om te reageren.

Elora | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

MitchSpecials
Plezierreiziger
16 1 7

Ik zit met hetzelfde probleem! Bij de check out is als eerste in beeld de snel checkout button van Paypal. Veel klanten haken hierdoor af omdat ze denken dat ze alleen met Paypal kunnen betalen. De meeste klanten betalen bij ons via iDeal. 

We merken dit doordat mensen ons mailen, bellen en op social media hun ongenoegen uiten dat ze geen paypal account hebben en dus niks in onze webshop kunnen bestellen.

Als ik doe wat Elora beschrijft dan verwijder ik de hele betaaloptie van Paypal. Ik wil wel betalingen via paypal kunnen blijven ontvangen maar ik wil alleen af van die vervelende snel check out button in de checkout. Het liefst heb ik de paypal betaaloptie gewoon zichtbaar op het moment dat de klant zijn gegevens heeft ingevuld en kan kiezen tussen iDeal, creditcard of paypal. 

petra-zus
Bezoeker
1 0 1

Ik ben het hier helemaal mee eens! Ik wil geen snelle checkout knop van paypal!

DennisElbers
Plezierreiziger
19 0 14

Hoi Elora,

Dit is geen oplossing, het gaat om de knop onder snel checkout. We willen wel Paypal kunnen blijven accepteren maar niet geforceerd en op deze manier ontstaat onduidelijkheid bij de klanten. Dus zeker GEEN hogere conversie, in Nederland betalen de meeste met iDeal. 

Graag een oplossing 

Boefenaap
Bezoeker
2 0 2

Ik zou ook de snel afrekenen optie van paypall eruit willen hebben, Ik heb nu google, apple pay etc uitgezet, omdat ik gebeld wordt dat met de vraag of ze niet met ideal kunnen betalen. Gelukkig belt deze klant, maar vele zullen gewoon afhaken. Ik snap niet dat de snelbetaaloptie voor nederlandse klanten niet uit te zetten is. 95% betaald hier denk ik met ideal. 

nowvitamins
Toerist
8 0 2

Is dit nog steeds niet opgelost?

Dan voor Nederland, is Shopify hopeloos verloren. 90% van de Nederlanders gebruikt iDeal! Leuk en fantastisch voor de amerikaanse markt dat Baymard Institute rapportje, maar voor Nederland is dat nutteloze info.   We willen WEL paypal als 2e optie, en creditcard als derde maar vooral en bovenal moet onvoorstelbaar groot en meteen duidelijk iDeal !!! staan.  Nummer 1 betaal methode is iDeal, dan komt er ongeveer 600 plekken niets en dan pas paypal, creditcard, bankoverschrijving en de rest. 

Fwegberts
Plezierreiziger
13 0 3
Je kunt deze app gebruiken. Werkt goed.
https://apps.shopify.com/checkout-rules

Hiermee kun je ook de volgorde van de betaalmethoden instellen. Shopify
komt binnenkort zelf met een nieuwe onepagecheckout waarin je volgens mij
meer dingen kunt instellen.

fwegberts1
Toerist
8 0 12

@Elora 

De express checkout zorgt voor veel verwarring onder klanten. Merken wij ook. Er moet een optie komen om dit uit te kunnen zetten zonder dat het onmogelijk wordt op nog met paypal te kunnen betalen. Kunnen jullie dit regelen?

Rangershooter
Shopify Partner
13 0 4

Ik denk dat de enige oplossing is om een externe betaalprovider zoals Mollie te gebruiken. Deze biedt namelijk wel de optie om Paypal gewoon als een optie bij iDeal etc. te plaatsen. Let wel op de extra kosten. 

Fwegberts
Plezierreiziger
13 0 3

Dan kan je wel paypal aanbieden zonder die express checkout? Dat zou een mooie oplossing zijn. Ik ga hem testen. Thx

Rangershooter
Shopify Partner
13 0 4

Ik zag het bij Plantsome.nl. En ik verwacht dat zij dus een 3rd party gebruiken. Mollie, Adyen oid. Succes!  

Fwegberts
Plezierreiziger
13 0 3

Het is helaas niet mogelijk om paypal via mollie te koppelen in shopify. Die laatste staan dat niet toe. Ik vermoed dat plantsome shopify premium gebruiken waar je de checkout wel kunt aanpassen en de express checkout kunt verwijderen.