Liquid, JavaScript, thema's
Goedemorgen,
Graag wil ik via mijn website software gaan verkopen. Deze software koop ik direct in bij de ontwikkelaar. Echter zijn een aantal uitdagingen waar ik tegenaan loop.
1. Het gaat om gebruikerssoftware. Met andere woorden, mensen betalen per tijdsduur dat wordt afgenomen. Je weet pas na gebruik wat het daadwerkelijke factuurbedrag is.
2. Per productgroep worden 3 pakketten aangeboden. Waarbij 2 pakketen een combinatie zijn van: een maandabonnement en kosten per tijdsduur.
3. De ontwikkelaar biedt zelf ook de pakketten aan (in een ander land), hierdoor wil ik een koppeling maken met hun systeem. Kan ook gezien worden als een vorm van affiniate marketing.
Ik kon onvoldoende informatie vinden of Shopify in staat is om bovenstaande koppelingen te maken. Heeft iemand ervaring hiermee? Dank alvast voor het meedenken. Enjoy
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024