Liquid, JavaScript, thema's
Onze shop heeft het thema Prestige. Een van de sorteer functies is prijs oplopend en prijs aflopend. Op de desktop werkt nog alleen prijs aflopend. Op mobile geen van beide prijs sorteer functies. Waar kan ik dit herstellen?
Hallo @INDISHAJeanine,
Hartelijk dank voor je vraag in de Community!
Je geeft aan dat je gebruik maakt van het Prestige thema en dat de sorteer functie op dit thema niet goed werkt? Omdat dit een thema van een derde partij is wil ik je aanraden contact te zoeken met het ondersteuningsteam van Prestige om te zien of zij je wellicht verder op weg kunnen helpen hiermee.
Er zijn een aantal methoden om in contact te komen met de ontwikkelaar van een thema van een derde partij. Ik leg deze graag aan je uit.
De eenvoudigste methode om in contact te komen met de thema-ontwikkelaar is via de Shopify Theme Store. Volg deze stappen:
Dit is waar je in contact kunt treden met de thema-ontwikkelaar via onze Theme Store.
Je kunt ook ondersteuning aanvragen via je Theme Editor. Volg deze stappen:
Hier kun je binnen je thema-bewerker contact opnemen met je thema-ontwikkelaar.
Ik wil je ook aanraden om dit hulpdocument over 'Ondersteuning voor thema's' goed door te nemen voor nog meer context omtrent in hoeverre wij je kunnen ondersteunen met je thema.
Ik wil je veel succes wensen met je onderneming!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024