FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Speciaal product aantal in kunnen voeren

Speciaal product aantal in kunnen voeren

l_ijkema
Bezoeker
1 0 0

Hallo shopify'ers,

In onze shop loop ik tegen een lastig probleem aan waar ik een oplossing voor zoek. Dit is de situatie:

Vrijwel al onze producten zijn per stuk te bestellen, 'simpele magazijnartikelen' eigenlijk. Echter hebben we een 10-tal producten - aluminium op rol - waarvan je bij het bestellen niet weet hoeveel kilo er exact op deze rol zit. Dit kan bijvoorbeeld variëren tussen de 180 en 220 kilo.

Schermafbeelding 2024-03-14 152340.png

De klant hoeft eigenlijk alleen maar zijn aantal gewenste rollen in te voeren. Ons magazijn weegt, na het plaatsen van de bestelling, de gewenste kleur en maat rol en her-calculeert daarmee het bedrag wat de klant moet betalen voor deze ene orderregel. Onze klanten zijn gewend dat ze een kiloprijs betalen, dus geen vaste prijs voor een rol. Echter is het niet gewenst de klant een gewenst aantal kilo's in te laten voeren, dit omdat deze lastig aan te leveren is. 

Ik ben dus opzoek naar een work-around om de klant 1 (of 2, 3, 4 etc.) rol te laten bestellen waarbij achteraf het aantal kilo's - welke dan bepalend is voor de prijs - in te voeren is door het magazijn en dan daarmee de order en factuur hierop aanpast. 

Mocht je meer informatie nodig hebben dan hoor ik dat natuurlijk graag!

0 ANTWOORDEN 0