FROM CACHE - nl_header

Speciale partner sale

ThomB
Bezoeker
1 0 0

Goedenavond allemaal,

Ik zou graag voor onze partner een speciale pagina willen maken waar de partners met korting bepaalde producten kunnen bestellen en bij bijv. andere bedragen gratis verzending krijgen.

Is dit mogelijk of moet ik hiervoor een tweede winkel openen?

 

Alvast bedankt!

Gr. Thom

1 ANTWOORD 1

IrisE
Shopify Staff
196 12 24

Beste Thom,

 

Iris hier van Shopify Support, ik help je graag.

 

Als het puur gaat om dezelfde winkel waarin u twee typen klanten in wil helpen, dan is het misschien goed om te weten dat er verschillende apps beschikbaar zijn in de Shopify app-store waarmee je dezelfde website kan gebruiken. Dus als dat de enige reden is om meerdere websites op te zetten, kan het de moeite waard zijn om een app te overwegen.

MagicPass Wholesale is er eentje die ik denk een perfecte oplossing voor jullie kan zijn. Dit zijn een paar van de functies van de App:

  • Bescherm individuele producten, pagina's, collecties en artikelen. Verleen toegang met een enkel wachtwoord of klanttags.

  • Bied bulk- of percentagekortingen aan met de kortingsbonnen van Shopify. Codes worden automatisch toegepast op uw winkelwagen.

  • Geen dubbele producten. Bied eenvoudig prijsvoordelen aan uw VIP- en groothandelsklanten.

Er is ook een nieuwe app die ik nog niet zo goed ken genaamd Hide Collection ‑ Secret store en Milestones ‑ VIP discounts deze bieden ook iets soortgelijks aan, misschien is het een idee om ze allemaal eerst te testen, ze hebben allemaal een gratis proeftijd namelijk. Het is een ook een goed idee om eerst uw thema te dupliceren voordat u apps gaat testen, soms blijft er bij het verwijderen van apps namelijk wat code achter. Je kunt ook een back-up van het thema van je online winkel maken door het thema te downloaden uit je Shopify-beheercentrum.

Voor eventuele (gratis) apps die ik over het hoofd heb gezien, kunt u ook zelf even op onze app winkel kijken: Shopify App store.

 

Ik hoop dat er een goede app tussen zit, en alvast een fijn weekend toegewenst.

 

Met vriendelijke groet,

Iris E.

To learn more visit the Shopify Help Center or the Community Blog.