FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

SSL blijft op in behandeling staan

SSL blijft op in behandeling staan

DeniseK1
Bezoeker
1 0 0

Goedemorgen, ik heb gister mijn domein naam veranderd omdat we het toch niet eens waren met de naam, nu heb ik die gekoppeld aan mijn shopify alleen blijft hij hangen op SSL in behandeling, en als ik klik op ´winkel bekijken´ dan worden we naar de website van mijndomein geleid, hoe kunnen we dit oplossen?

1 ANTWOORD 1

Lee
Shopify Staff
74 1 5

Hoi @DeniseK1, welkom op de Nederlandse Shopify Community, mijn naam is Lee en ik help je graag even met je vraag. 

Heb je toevallig al een kijkje genomen in ons Shopify Help Centrum en dan met name naar ons artikel genaamd: Je externe domein handmatig aan Shopify koppelen? In dit artikel wordt uitgelegd hoe je je domein correct kan verbinden met je Shopify winkel. Het is belangrijk dat je de volgende records binnen je DNS-instellingen hebt. 

• Het A-record van een domein moet worden gericht naar het IP-adres van Shopify 23.227.38.65,
  • Het CNAME-record van je domein met de naam www moet worden gericht naar shops.myshopify.com.

Het is belangrijk dat er geen AAAA-records in de DNS-instellingen van het betreffende domein staan. AAAA-records kunnen er voor zorgen dat er geen SSL-certificaat kan worden gekoppeld aan een domein, wat vervolgens tot een mislukte verbinden zal leiden. Mocht je AAAA-records binnen je DNS-instellingen hebben, dan moet je deze verwijderen. Als je dit hebt gecontroleerd en de juiste wijzigingen hebt aangebracht, zou je domein correct moeten verbinden. 

Bedankt voor het stellen van je vraag! 🙂

Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog