Liquid, JavaScript, thema's
Goedemiddag,
Mijn SSL is nog steeds 'in behandeling' al vanaf afgelopen vrijdag.
Weet iemand hoe dit kan dat het zo lang duurt/
Groeten Anne Roos
Hallo @AnneRoosFaas,
Hartelijk dank voor je vraag in de Community. Mag ik aan je vragen wat de domeinnaam is van het domein waarbij de SSL nog in behandeling is?
AAAA-records
De meest voorkomende reden waarom een website nog geen SSL-certificaat heeft is omdat er AAAA-records actief zijn bij de DNS-instellingen. Om een SSL-certificaat te kunnen verlenen aan een website, moeten deze AAAA-records worden verwijderd bij de domein provider.
Ik raad je daarom aan om in te loggen bij je domeinprovider en onder de DNS-instellingen de AAAA-records te verwijderen. Mocht je hier hulp bij nodig hebben, dan kun je contact opnemen met de ondersteuning van je domeinprovider. Zij kunnen je hier verder mee helpen. Het kan tot 48 uur duren voordat de wijzigingen zijn doorgevoerd.
Je kunt ook dit helpdocument over 'Problemen oplossen bij beveiligingsfouten voor je externe domein' raadplegen om te zien wat de reden is dat je SSL-certificaat nog niet is verleend aan je domein.
Ik wil je veel succes wensen met je onderneming!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024