FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

SSL in behandeling

SSL in behandeling

WalterH
Bezoeker
2 0 0

Goeiemiddag, Mijn naam is Walter.

als ik mijn website open zie ik steeds dat mijn SSL in behandeling is. Dit heb ik al enkele weken. Hoe kan ik dit wijzigen

2 ANTWOORDEN 2

Lee
Shopify Staff
74 1 5

Hoi @WalterH 

Ik begrijp dat je aangeeft dat je SSL-certificaat voor je domein nog steeds in behandeling is, klopt dat?

Kan je voor mij controleren of je A-record wijst naar het IP-adres van Shopify, namelijk: 23.227.38.65. Wijzig indien nodig de naam van de host in het `@` symbool. Ook zou je moeten controleren of je CNAME-record met de naam `www` naar `shops.myshopify.com` wijst. Mocht je AAAA-records in je domein-instellingen hebben, dan wil ik je vriendelijk verzoeken om deze te verwijderen. 

Je kan meer lezen over het koppelen van je domein in ons Shopify help artikel genaamd Je externe domein handmatig aan Shopify koppelen.

Als je dit correct hebt ingesteld, zal je domein correct verbonden zijn en zal je domein een SSL-certificaat ontvangen. 

Vriendelijk bedankt voor het stellen van je vraag! 

Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

WalterH
Bezoeker
2 0 0
Helemaal gelukt! Heel erg bedankt