FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

SSL in behandeling

SSL in behandeling

Riffc
Bezoeker
1 0 0

Hoi met Rifat, 

ik ben bezig om mijn domein te koppelen aan shopify, maar hij blijft maar op ssl in behandeling.

Ik heb mede door dit al wat op deze forum gezocht naar gelijkmatige problemen.

Hierdoor heb ik mijn aaaa document op mijn dsn verwijdert. Hij blijft echter nog op ssl in behandeling. 

Kan iemand mij hiermee helpen?

groetjes,

2 ANTWOORDEN 2

B__
Shopify Partner
12 1 6

Staat je DNS wel goed? Normaalgesproken duurt het hooguit een paar minuten. Wat is de URL van je shop?

Peter
Shopify Staff
107 33 23

Hi Rifat,

Peter hier, van Shopify Support. Dit is inderdaad iets wat wij wel vaker zien, maar er is niet één oorzaak die dit veroorzaakt. Er zijn verschillende mogelijke oorzaken. De meest voor de hand liggende oorzaak is dat er iets niet helemaal goed staat met de DNS instellingen. Een andere mogelijke oorzaak is dat wij aan onze kant even het SSL certificaat moeten laten herprovisioneren (opnieuw uitgeven). Zonder te weten welk domein het om gaat, en zonder inzicht in uw account informatie is het onmogelijk te zeggen wat de oorzaak precies is. Ik zou daarom even adviseren om contact op te nemen via onze chat functionaliteit op het helpcentrum (via de link hierboven). Wij zullen dan even een kijkje kunnen nemen in uw account en verder bij kunnen staan. 

Ik hoop u hiermee weer wat verder te hebben kunnen helpen. Als u nog verdere vragen heeft, dan horen wij dat natuurlijk altijd graag van u!

Peter | Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is je vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog