FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

Stafbestellingsmeldingen

Stafbestellingsmeldingen

Tinne
Bezoeker
1 0 0

Goedemiddag,

Ik ontvang sinds vorige week woensdag geen melding meer wanneer een order is geplaatst?

Mijn collega's hebben hetzelfde probleem.

Ik heb reeds alle mailadressen verwijderd, terug toegevoegd en een testmelding verstuurd, maar we krijgen nog steeds niets aan.

Graag jullie hulp! 

Alvast bedankt!

Groetjes

Tinne 

1 ANTWOORD 1

Arno
Shopify Staff
181 56 22

Hallo @Tinne,

Hartelijk dank voor je vraag in de Community. Er kunnen verschillende redenen zijn dat je momenteel geen notificaties ontvangt op je e-mailadres wanneer er een nieuwe bestelling is geplaatst. Met de huidige context is het echter lastig om te zeggen wat de exacte reden hiervoor is. Het is zeker de moeite waard om dit hulpdocument over 'Je e-mailadres instellen' door te nemen om te zien of je vraag hierin beantwoord wordt.

Omdat dit soort incidenten vaak account specifiek zijn wil ik je aanraden om direct contact op te nemen met Shopify Ondersteuning. Selecteer bij het inloggen op ons helpcentrum over welke account je vraag gaat zodat we je kunnen authenticeren voor deze account. Wij staan daar voor je klaar om ervoor te zorgen dat je gewoon weer mailtjes ontvangt zodra er een testbestelling is geplaatst op je webshop.

Met vriendelijke groet,

Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog