FROM CACHE - nl_header

Sterren reviews

Jony94
Bezoeker
1 0 0

Goedemiddag, ik ben recent begonnen met het opstarten van mijn webshop: www.galaxyprojectornl.nl

 

ik heb ook al reviews op de website door het gebruik van 'Product Reviews'. Nu zou ik graag willen dat die reviews in de product tabs zouden komen en dat ze uitvouwbaar zijn (zoals de 'specificaties' tab bij mijn product pagina onderaan). Tevens zou ik willen dat net onder de prijs (zowel homepage als product pagina) de sterren zouden staan van de reviews en dat je wanneer je erop klikt, gebracht wordt naar de reviews (soort hyperlink).

Heb al veel filmpjes geprobeerd en ook bij thema instelling en dan review app kiezen voor 'in product tab', maar dat lukt niet. Het was me wel gelukt om de sterren rating onder de prijs te krijgen, maar dan zonder hyperlink.

Daarnaast nog 1 vraag: hoe krijg ik een stuk tekst onder waar nu staat 'Bezorging tussen..'Ik zou daar bijvoorbeeld een stuk tekst willen waarin staat dat er nu korting is of een aanbieding ofzo. Of dat ik de bezoekers op de hoogte kan stellen van de leveringsproblemen die er kunnen zijn.

Jullie hulp zou erg gewaardeerd worden. Alvast bedankt!

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi  @Jony94,

Maxime hier bij Shopify. 

Ik zal deze vragen graag voor je onderzoeken, maar heb hiervoor toegang nodig tot je Shopify Admin. Mag ik je hierom vragen om mij even een privébericht te sturen met je myshopify.com URL en het emailadres dat je gebruikt om in te loggen? Ik zal je dan direct een mailtje sturen zodat we kunnen beginnen dit te onderzoeken. 

Alvast bedankt,

Maxime

 

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog