Liquid, JavaScript, thema's
Beste,
Ik had via "Shopify Experts" een lokaal bedrijf aangesproken met vragen rond basic elementen. Dit is jammer genoeg onbeantwoord gebleven; dus reik ik even uit via deze weg. Ondersteuning nodig bij het opzetten van correcte shipping info en de product publicatie. Wie hierbij kan helpen, let me know.
Dit gezegd zijnde, Shopify, ik vind het héél jammer dat ik op deze manier moet op zoek gaan naar hulp voor technische ondersteuning rond jullie platform, ondanks het feit dat ik betaal voor jullie diensten.
Eventjes moeten ventileren...
Y.
Hoi @YoniStevens,
Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht. 🙂
Onze ondersteuning kan met de meeste dingen helpen, je hoeft ons enkel Een e-mail te sturen via het hulpcentrum! Zo kunnen we je account en winkel onderzoeken en allerlei tips en hulpmiddelen met je delen, zowel als het doorsturen van vragen naar de juiste afdeling als het nodig is.
Je kunt mij natuurlijk ook een privébericht sturen met je myshopify.com-URL en het e-mailadres dat je gebruikt om in te loggen, dan zal ik graag een kijkje nemen naar je vragen. Maar voor account-specifieke vragen is het in het algemeen sneller om direct contact op te nemen met onze ondersteuning.
Groet,
Maxime | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Gebruiker | RANKING |
---|---|
1 | |
1 | |
1 | |
1 | |
1 |
Producten sorteren door middel van metavelden, zo makkelijk kan het zijn.
By Lee May 26, 2023Bij Shopify hebben wij onze eigen betalingsgateway die perfect geïntegreerd is met ons Sho...
By Arno Apr 26, 2023Allereerst willen we iedereen bedanken die heeft deelgenomen aan onze AMA met 2H Media ove...
By Jacqui Apr 13, 2023