FROM LOAD - nl_header

Support Shopify

EliseC311
Bezoeker
1 0 0

Hi everyone! 

 

I'm failing to get any Shopify support through the Shopify Help center.

I always get the notification below: 

 

Schermafbeelding 2022-08-03 om 14.23.39.png

 

I have an urgent question about my shopify payments and as this help center is the only way to get support.. there's no way to get in contact with anyone.. 

Does anyone have a direct contact at shopify? 

1 ANTWOORD 1

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Hey @EliseC311,

 

Hartelijk dank voor het plaatsen van je onderwerp in onze Community Forums! Omdat je je vraag in onze Nederlandstalige Community hebt geplaatst zal ik deze vraag ook even in het Nederlands beantwoorden.

 

Ik lees dat je wat moeite ervaart bij het contact opnemen met Shopify, klopt dit? De beste manier om contact met ons op te nemen is als je vanuit de Shopify contactpagina in ons Helpcentrum inlogt met je account-gegevens.  

04-11-hbhdb-o4vjc

Je kunt de volgende stappen volgen om via onze contactpagina contact met ons op te nemen:

 

  1. Navigeer naar de Shopify contactpagina op de Shopify Helpcentrum.
  2. Klik op Inloggen.
  3. Klik op het betreffende account en ga vervolgens naar stap 6. Mocht je deze optie niet zien staan, voor dan het e-mailadres van de accounteigenaar account van het betreffende webwinkel in, en klik vervolgens op Doorgaan met e-mail.
  4. Voer je wachtwoord in en klik op Inloggen.
  5. Indien je 2-staps authenticatie hebt ingesteld zul je een e-mail of SMSje hebben ontvangen met een 6-cijferige code. Voer deze in het Verificatiecode sectie in, en klik op Inloggen.
  6. Selecteer het betreffende webwinkel uit het lijst met gekoppelde webwinkels. Mocht je het betreffende webwinkel hier niet zien staan, dan ben je op de verkeerde account ingelogd en zul je via een alternatieve e-mailadres moeten inloggen.
  7. Kies vervolgens uit het lijstje met beschikbare opties het beste optie die bij je vraag past.
  8. Klik nu op Stuur ons een e-mail, en voer in de sectie Je bericht je vraag in.
  9. Voeg indien toepasselijk een bestand aan de bijlage van de e-mail toe.
  10. Vink het vakje Ik ben geen robot aan en selecteer de desbetreffende afbeeldingen.
  11. Klik op Verzend e-mail om je bericht op te sturen.

Mocht je hier nog steeds problemen bij ervaren dan zou het kunnen zijn dat dit probleempje eventueel lokaal is. Ik raad je in dit geval aan om je cache-gegevens (ook wel cookie-gegevens) van je browser te wissen, en vervolgens opnieuw contact met ons proberen op te nemen. 

 

Als je na het volgend van de bovenstaande stappen nog steeds geen contact kunt opnemen met het ondersteuningsteam van Shopify, laat het ons dan even weten binnen dit onderwerp zodat we je hier verder mee kunnen helpen. 

 

Groeten, 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog