Liquid, JavaScript, thema's
Hi Guys, Dolls and other Persons,
Ik heb voor de C -periode / lockdown een webshop aangemaakt (delphinumshop.nl) om toch buiten mijn massages om wat inkomsten te genereren.
Nu doe ik er weinig mee en heb ik er gewoon te weinig tijd voor.
Is het mogelijk dat ik deze shop omzet naar een soort van betaal pagina die ik aan mijn wordpress website kan koppelen zodat mensen online mijn diensten kunnen boeken en betalen ?
of is hier een makkelijkere oplossing voor ?
MVG Egon
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hey @Delphinum!
Jay hier van Shopify, super bedankt voor je aanvullende vraag. In kort heeft @PublicApps helemaal gelijk; een abonnement wordt automatisch overgedragen naar onze Shopify Lite abonnement wanneer de onlinewinkel wordt verwijderd. Je kunt de volgende stappen volgen om dit voor elkaar te krijgen:
Als je verder aanvullende vragen hebt, aarzel dan niet om deze op te nemen binnen dit onderwerp. Zo kunnen onze Shopify ondernemers en / of Shopify Experts je eventueel verder helpen.
Groeten, Jay
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Hoi @Delphinum,
Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!
Als je geen tijd hebt om je Shopify webshop te beheren, zou je kunnen overwegen om over te stappen naar het Shopify Lite abonnement ($ 9 per maand). Met Shopify Lite heb je geen webshop, maar heb je nog steeds toegang tot De koopknop. Je kunt de koopknop via je Shopify Admin bewerken en inderdaad ook Koppelen aan je WordPress website.
Groeten,
Maxime
Maxime | Social Care @ Shopify
ik zie dat ik een koopknop kan aanmaken maar hoe voer ik de overstap uit naar een lite abonnement ?
Voor zover ik weet, zie je de optie voor het Lite-abonnement pas wanneer je de sales channel Online Store verwijdert.
Public Apps | Theme customization & App development
- Was my reply useful? Like it to let me know!
- Did I answer your question? Please mark as Accepted Solution.
- Need more help? Contact us.
Geslaagd.
Hey @Delphinum!
Jay hier van Shopify, super bedankt voor je aanvullende vraag. In kort heeft @PublicApps helemaal gelijk; een abonnement wordt automatisch overgedragen naar onze Shopify Lite abonnement wanneer de onlinewinkel wordt verwijderd. Je kunt de volgende stappen volgen om dit voor elkaar te krijgen:
Als je verder aanvullende vragen hebt, aarzel dan niet om deze op te nemen binnen dit onderwerp. Zo kunnen onze Shopify ondernemers en / of Shopify Experts je eventueel verder helpen.
Groeten, Jay
Jay | Social Care @ Shopify
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024