Liquid, JavaScript, thema's
Het Lettertype veranderd naar klein wat niet netjes staat op de shop, deze bug kan ik zelf niet verhelpen! De letters moeten de normale grote hebben zoals derest
Hallo @ScyptoParts,
Hartelijk dank voor je vraag en welkom in de Community! Dank voor de duidelijke screenshots. Het gedrag dat je beschrijft zien we vaker terug als ondernemers een productomschrijving ergens vandaan kopiëren en vervolgens inplakken. Dit brengt vaak veel overbodige HTML opmaak met zich mee. Je kan de HTML opmaak bekijken door in de opmaakbalk op het icoontje helemaal aan de rechterkant te klikken:
Hier kan je klikken om de HTML opmaak in te zien.
De tekst heeft een kleiner lettertype vanwege deze HTML opmaak. Wat ik kan adviseren is om de productomschrijving door een HTML stripper te halen. Vervolgens kan je de output hiervan terugplakken bij je productomschrijving op je Shopify account. Dit zal ervoor moeten zorgen dat alles vervolgens correct staat.
Hou er alleen wel rekening mee dat je dan wel opnieuw de opmaak van je tekst moet instellen. Je kunt daarvoor gebruik maken van de Rich Text Editor van de productomschrijving. Check ons helpdocument over De RTF-editor gebruiken voor content voor nog meer informatie.
Ik wil je veel succes wensen met je onderneming!
Arno | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024Standaard is elk Shopify-account gekoppeld aan een myshopify.com-URL, die wordt aangema...
By Lee Jul 25, 2024