FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Te lange text in mijn product titel?

Samenduurzaam
Bezoeker
2 0 0

Ik krijg vanuit mijn analyse programma een melding dat ik een te lange titel heb gebruikt voor mijn artikel.

Vanuit de melding krijg ik :Tweedehands Babyspeelgoed B Kids Speelbal | Samenduurzaam.nl – SamenDuurzaam

Heel erg gek, want titel zou als volgt moeten zijn: Tweedehands Babyspeelgoed B Kids Speelbal | Samenduurzaam.nl

Dus zonder het tweede SamenDuurzaam

Ik ben vrij nieuw met shopify, is dit een instelling o.i.d. welke ik over het hoofd heb gezien?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @Samenduurzaam!

Jay weer van Shopify.

Ik zie dat de naam van je winkel inderdaad wordt weergegeven in de zoekmachine overzicht. Dit wordt automatisch gedaan. In deze instantie kan je dit handmatig aanpassen wanneer je klikt op Edit website SEO (dezelfde overzicht dat je mij hebt opgestuurd in je screenshot). Je kan deze proces precies volgen via deze GIF. Je kan vervolgens meer over het aanpassen van je 'SEO lezen in de Zoekmachineoptimalisatie (SEO) verbeteren' hulpartikel.

Het kan vervolgens even duren voordat dit is ge-update aan de kant van Google. Je kan deze proces wel wat versnellen als je zelf een sitemap verstuurd naar de Google Search Console. Je kan hier meer over lezen in de 'Je sitemap vinden en verzenden' hulpartikel.

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Hey @Samenduurzaam

Jay hier van Shopify.