FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Te lange text in mijn product titel?

Samenduurzaam
Bezoeker
2 0 0

Ik krijg vanuit mijn analyse programma een melding dat ik een te lange titel heb gebruikt voor mijn artikel.

Vanuit de melding krijg ik :Tweedehands Babyspeelgoed B Kids Speelbal | Samenduurzaam.nl – SamenDuurzaam

Heel erg gek, want titel zou als volgt moeten zijn: Tweedehands Babyspeelgoed B Kids Speelbal | Samenduurzaam.nl

Dus zonder het tweede SamenDuurzaam

Ik ben vrij nieuw met shopify, is dit een instelling o.i.d. welke ik over het hoofd heb gezien?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING
Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @Samenduurzaam!

Jay weer van Shopify.

Ik zie dat de naam van je winkel inderdaad wordt weergegeven in de zoekmachine overzicht. Dit wordt automatisch gedaan. In deze instantie kan je dit handmatig aanpassen wanneer je klikt op Edit website SEO (dezelfde overzicht dat je mij hebt opgestuurd in je screenshot). Je kan deze proces precies volgen via deze GIF. Je kan vervolgens meer over het aanpassen van je 'SEO lezen in de Zoekmachineoptimalisatie (SEO) verbeteren' hulpartikel.

Het kan vervolgens even duren voordat dit is ge-update aan de kant van Google. Je kan deze proces wel wat versnellen als je zelf een sitemap verstuurd naar de Google Search Console. Je kan hier meer over lezen in de 'Je sitemap vinden en verzenden' hulpartikel.

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Hey @Samenduurzaam

Jay hier van Shopify. 

Ik lees dat je een melding ontvangt in je Analyse-programma waarop wordt weergegeven dat de titel die je gebruikt voor je product te lang is. Welke programma gebruik je voor je Analyticus? Is dit toevallig een app van de Shopify App Store? Zo ja, dan is je beste optie om even contact op te nemen met deze app zodat zij je hier even verder mee kunnen helpen. Je kan in de app pagina in de sectie Ondersteuning het contact informatie vinden van de app.

Als dit te maken heeft met de ingebouwde Analyticspagina van Shopify dan wil ik dit graag even voor je onderzoeken.

10-36-33451-6700

Als dit inderdaad te maken heeft met de ingebouwde Analyticspagina van Shopify, zou je dan zo vriendelijk willen zijn om even een screenshot van deze foutmelding in deze onderwerp te plaatsen? Zo kan ik deze even bekijken en je hopelijk een wat beter antwoord op je vraag geven.

Groeten, Jay 

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Samenduurzaam
Bezoeker
2 0 0

Thanks  Jay,

Ik gebruik Semrush voor mijn audits.

Het probleem is als volgt, het lijkt wel of mijn sitenaam automatisch wordt toegevoegd aan de paginatitel.

https://www.samenduurzaam.nl/collections/alle-tweedehands-kinderspullen

Deze paginatitel is volgens Google: Tweedehands Kinderspullen Kopen? | Samenduurzaam.nl – SamenDuurzaam

Echter heb ik de laatste SamenDuurzaam niet zelf toegevoegd, zie bijlage

Schermafbeelding 2021-03-11 om 09.48.40.png

Schermafbeelding 2021-03-11 om 09.49.53.png

Jay
Shopify Staff
205 105 21

Geslaagd.

Hey @Samenduurzaam!

Jay weer van Shopify.

Ik zie dat de naam van je winkel inderdaad wordt weergegeven in de zoekmachine overzicht. Dit wordt automatisch gedaan. In deze instantie kan je dit handmatig aanpassen wanneer je klikt op Edit website SEO (dezelfde overzicht dat je mij hebt opgestuurd in je screenshot). Je kan deze proces precies volgen via deze GIF. Je kan vervolgens meer over het aanpassen van je 'SEO lezen in de Zoekmachineoptimalisatie (SEO) verbeteren' hulpartikel.

Het kan vervolgens even duren voordat dit is ge-update aan de kant van Google. Je kan deze proces wel wat versnellen als je zelf een sitemap verstuurd naar de Google Search Console. Je kan hier meer over lezen in de 'Je sitemap vinden en verzenden' hulpartikel.

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog