FROM CACHE - nl_header

Tenaamstelling Ideal betalingen via Shopify Payments

BP2020
Bezoeker
1 0 0

Hallo allemaal,

Ik zal mij even kort voorstellen: mijn naam is Sander en onze online dierenwinkel bypetsy.nl is nu 2 maanden online. We draaien ontzettend goed; iedere dag leuke bestellingen en omzet. Maar ik loop tegen nog wat kleine technische zaken aan.

Mijn belangrijkste vraag voor nu gaat over de tenaamstelling in de iDeal betaling via Shopify Payments: in het begin was mijn officiële bedrijfsnaam anders. Later heb ik dit veranderd in de naam van de webwinkel. Nu loop ik echter tegen het probleem aan dat bij iDeal betalingen door klanten de oude tenaamstelling wordt weergegeven. Ik heb de naam overal aangepast in Shopify én bij de bank. En toch blijft de oude naam zichtbaar. Voor het aankoopvertrouwen vind ik het belangrijk dat de tenaamstelling juist is.

Heeft iemand een idee of ik dit probleem moet zoeken bij Shopify en in dat geval waar precies? Of iemand een idee of er rechtstreeks contact te leggen is met iemand die gaat over Shopifay Payments iDeal betalingen? Aangezien de helpdesk-chat niet echt verstand lijkt te hebben van het betalingsgedeelte en geheel Engelstalig is. 

Alvast dank voor de reacties!

Groet,

Sander

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi Sander, 

 

Maxime hier van Shopify!

 

Ik zal dit graag voor je onderzoeken en bespreken met onze betalingsafdeling, zodat we je officiële bedrijfsnaam kunnen weergeven bij het afrekenen en het vertrouwen van klanten in stand kunnen houden.  Ik zal je straks direct een email sturen zodat we hiermee aan de slag kunnen gaan. 🙂

 

 Je kunt altijd contact opnemen met onze Nederlandstalige ondersteuning via deze link. We zijn hier enkel beschikbaar via email dus het kan iets langer duren, maar we zullen je altijd zo snel mogelijk te hulp staan!

 

Groet, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog