annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Testimonials

Opgelost
WillemDea
Nieuw lid
2 0 0

Goededag allemaal,

Hoe plaats ik foto's van mijn klanten die tevreden zijn met ons product ? En waarvan wij natuurlijk ook de toestemming hebben gekregen dit te posten.

Nu kan ik alleen de naam + review plaatsen zonder foto.

Alvast bedankt :) 

0 Vind-ik-leuks
Jay
Shopify Staff
Shopify Staff
76 48 9

Geslaagd.

Hey @WillemDea!

Jay hier van Shopify, bedankt voor het plaatsen van je onderwerp! Ik begrijp dat je graag je klanten de optie wilt geven om een afbeelding toe te voegen aan hun reviews. Als ik het goed begrijp gebruik je momenteel de Product Reviews voor je reviews, klopt dit? Momenteel is het uploaden van een foto of video binnen een review via deze app nog niet mogelijk. 

Met dat gezegd hebbende heb ik even een kijkje genomen op de Shopify App Store om te zien of er wat alternatieve apps zijn die deze optie wel aanbieden. Ik heb de volgende apps gevonden waar je misschien interesse in zult hebben:

Hoe lopen de zaken verder? Vergeet niet dat onze ondersteuningsteam altijd klaar staat om vragen te beantwoorden, en om je tips te geven over het helpen groeien van je webwinkel.

Als je verder nog aanvullende vragen hebt met betrekking tot dit onderwerp, aarzel dan niet om deze nog even te plaatsen als reactie! 

Groeten, Jay

Jay | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

0 Vind-ik-leuks