Liquid, JavaScript, thema's
Ik heb afgelopen weekend een thema aangeschaft (bevestiging ontvangen op zowel creditcard als van shopify) maar het thema blijft op proefversie staan waardoor ik niet kan publiceren.
Hey @Edwin-Mood-Co!
Ik lees dat je een thema hebt aangeschaft, maar dat de proefversie van het thema nog wordt weergegeven in je Themabibliotheek.
Het komt soms wel eens voor dat een thema wordt aangeschaft, de betaling goed wordt verwerkt, maar dat ons systeem het thema per ongeluk niet automatisch bijwerkt. Ik wil je gerust stellen dat dit kan worden opgelost.
Hier zijn de stappen die je kunt volgen om dit op te lossen:
Als je hier verder nog vragen over hebt dan hoor ik het graag nog even van je!
Groeten,
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Beste Jay,
Ook ik heb hetzelfde geval. Ik probeerde nogmaals op kopen te klikken, met als gevolg dat hij inderdaad weer naar de factuur omgeving gaat en ik op goedkeuren moet klikken. Voordat ik inderdaad een tweede keer betaal, vraag ik me af of dit wel echt goed gaat.
In je antwoord geef je dat het geld ook afgeschreven moet zijn. Maar als je middels creditcard betaald duurt dit tot eind van deze maand. Gezien ik heel graag deze week mijn nieuwe webshop live wil zetten, wil ik graag verder werken.
Kun je me helpen?
Het is gelukt 🙂
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024