Liquid, JavaScript, thema's
Thema recent veranderd
maar elke keer als je op de website op startpagina drukt , weergeeft het een deel van het oude thema .
iemand een idee hoe je dit weg krijgt ?
Opgelost! Ga naar de oplossing
Geslaagd.
Hey @Val22!
Jay hier van Shopify.
Ik lees dat je een nieuw thema hebt ingesteld in je webwinkel, maar dat wanneer je op de startpagina van je webwinkel klikt dat er delen van je oude thema worden weergegeven. Zorg er ten eerste even voor dat het thema die je graag actief wilt hebt staan ook gepubliceerd is (zie onderstaande afbeelding).
Als je dit al hebt gedaan en het probleem blijft aanhouden dan stel ik voor dat je even kijkt of er een app is die hier misschien wat mee te maken heeft. Als je bijvoorbeeld een app gebruikt waar je bepaalde secties / pagina's in je thema kunt aanpassen dan kan het zijn dat deze app de specifieke gedeeltes van de sectie ook in je nieuwe thema weergeeft. Als dit vervolgens ook niet het geval is dan ligt dit hoogstwaarschijnlijk aan een technische fout, of aan het thema zelf.
Je hebt de volgende twee mogelijkheden om hier verdere hulp bij de ontvangen:
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Groeten, Jay
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Geslaagd.
Hey @Val22!
Jay hier van Shopify.
Ik lees dat je een nieuw thema hebt ingesteld in je webwinkel, maar dat wanneer je op de startpagina van je webwinkel klikt dat er delen van je oude thema worden weergegeven. Zorg er ten eerste even voor dat het thema die je graag actief wilt hebt staan ook gepubliceerd is (zie onderstaande afbeelding).
Als je dit al hebt gedaan en het probleem blijft aanhouden dan stel ik voor dat je even kijkt of er een app is die hier misschien wat mee te maken heeft. Als je bijvoorbeeld een app gebruikt waar je bepaalde secties / pagina's in je thema kunt aanpassen dan kan het zijn dat deze app de specifieke gedeeltes van de sectie ook in je nieuwe thema weergeeft. Als dit vervolgens ook niet het geval is dan ligt dit hoogstwaarschijnlijk aan een technische fout, of aan het thema zelf.
Je hebt de volgende twee mogelijkheden om hier verdere hulp bij de ontvangen:
Ik hoop dat je hier wat aan hebt!
Groeten, Jay
Jay | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog
Heb je ooit een klant aan de telefoon gehad die zich afvroeg waarom ze dubbele verzendk...
By Lee Sep 13, 2024Disclaimer: het is je eigen verantwoordelijkheid om de lokale belastingautoriteiten of een...
By Arno Aug 30, 2024Stel je dit voor; je hebt een perfect idee voor een product en je wilt dit idee zo snel m...
By Jay Aug 8, 2024