FROM CACHE - nl_header
Opgelost

Totaal aantal variaties per optie

XanderP
Toerist
12 0 0

Wij hebben meerdere producten die meer dan 100 variaties per kleur hebben. Hoe kan ik deze op mijn webshop zetten via csv?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @XanderP

 

Maxime hier van Shopify!

 

Zonder apps is het mogelijk om Maximaal 100 varianten toe te voegen per product, en je kunt inderdaad Een csv-bestand gebruiken om de varianten te importeren.

 

In gevallen waar een product meer dan 100 varianten heeft, heb je dus de optie om meerdere producten te maken, of om een app uit de App Store te gebruiken. Met veel van de apps in de App Store is het namelijk mogelijk om het limiet van 100 varianten te overschrijden. Neem hier een kijkje om te zien of één van deze apps goed bij je doelen past. 

 

Let wel op dat je enige betaalde apps verwijderd vóór het eind van de proefperiode, als deze niet goed bij je doelen passen. App ontwikkelaars hebben hun eigen ondersteuning om te helpen met vragen over de apps zelf, en je kunt via de app pagina contact met hun opnemen. 

 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Geslaagd.

Hoi @XanderP

 

Maxime hier van Shopify!

 

Zonder apps is het mogelijk om Maximaal 100 varianten toe te voegen per product, en je kunt inderdaad Een csv-bestand gebruiken om de varianten te importeren.

 

In gevallen waar een product meer dan 100 varianten heeft, heb je dus de optie om meerdere producten te maken, of om een app uit de App Store te gebruiken. Met veel van de apps in de App Store is het namelijk mogelijk om het limiet van 100 varianten te overschrijden. Neem hier een kijkje om te zien of één van deze apps goed bij je doelen past. 

 

Let wel op dat je enige betaalde apps verwijderd vóór het eind van de proefperiode, als deze niet goed bij je doelen passen. App ontwikkelaars hebben hun eigen ondersteuning om te helpen met vragen over de apps zelf, en je kunt via de app pagina contact met hun opnemen. 

 

Groeten, Maxime

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog