FROM CACHE - nl_header
Deze community is overgestapt naar peer-to-peer ondersteuning. Shopify Support zal deze community niet langer ondersteunen. We raden je aan om contact op te nemen met andere merchants en partners voor hulp en om je ervaringen te delen! Blijf alles melden dat in strijd is met onze Gedragscode of content die je verwijderd wilt hebben.

uitbetaling oude rekening

uitbetaling oude rekening

SB_Aware
Bezoeker
1 0 0

Ik moet nog een oude betaling ontvangen op mijn rekening. Echter is mijn site nu inactief en mijn zakelijke rekening opgezegd. Graag zou ik dit geld ontvangen op mijn privé rekening. Hoe kan ik dit regelen?

1 ANTWOORD 1

Lee
Shopify Staff
74 1 5

Hoi @SB_Aware, welkom op de Shopify Community. Mijn naam is Lee en ik help je graag met je vraag.

Aangezien je aangeeft dat je winkel inactief is, kan ik je aanraden om even in te loggen binnen ons Shopify Help Centrum en direct contact met ons support team op te nemen. Voor dit soort zaken is het belangrijk dat je geauthenticeerd bent zodat we je verder kunnen helpen. We kunnen je niet assisteren met je vraag via de Community. 

Hartstikke bedankt voor het stellen van je vraag, en we zien je email snel tegemoet! 

Lee | Social Care @ Shopify
- Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten!
- Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
- Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog