FROM CACHE - nl_header

uitbetaling shopify niet gelijk aan analyse

Brainbalance1
Nieuw lid
4 0 0

Hi,

 

Mijn wekelijkse betalingen zijn nooit gelijk aan het totaal van een analyse rapport. (als ik de zelfde dagen selecteer) Is er een mogelijkheid om de ''view payout'' op product niveau te krijgen? Ik wil namelijk weten welke producten er zijn verkocht (op zich een heel normale manier van werken) tot op heden blijf ik verschillen van 1xxx euro houden op uitbetalingen van 16xxx euro. 

1 ANTWOORD 1

Maxime
Shopify Staff
447 52 43

Hoi @Brainbalance1,

Maxime hier bij Shopify, bedankt voor je bericht!

Als je navigeert naar Instellingen > Betalingen > Shopify Payments > Uitbetalingen weergeven > Transacties weergeven kun je elke bestelling in de uitbetaling zien. Aan de rechterkant kun je enige kosten bekijken die in mindering worden gebracht op het bedrag dat in totaal betaald is door de klant. Je kunt ook op de bestelnummers klikken om naar de bestelling te gaan, waar je in de tijdlijn van de bestelling het bedrag kunt checken dat is toegevoegd aan je uitbetaling. 

Als je enige betaalmethodes van een derde partij hebt naast Shopify Payments, worden je uitbetalingen voor bestellingen die zijn verwerkt met deze betaalmethode apart uitbetaald. Neem contact op met de ondersteuning van de betaalprovider voor meer informatie over hoe en wanneer je betaald wordt. 

Je kunt op Ons Hulpcentrum ook verder lezen over het betaald worden met Shopify Payments, en de sectie Veelgestelde Vragen over Shopify Payments zit vol met nuttige informatie.

Als je er niet uitkomt, zullen we je graag te hulp staan. Ik ben de komende paar dagen wel vrij, dus ik zou aanraden om een Mail te sturen via ons hulpcentrum, of als je liever een live gesprek voert, hebben ze bij ons Engelstalige hulpcentrum ook de optie voor live-chat. 

Groeten,

Maxime | Social Care @ Shopify 
 - Was mijn antwoord nuttig? Klik Like om het mij te laten weten! 
 - Is uw vraag beantwoord? Markeer het als een Accepted Solution
 - Kom meer te weten op Shopify Help Center of onze Shopify Blog